بستن

رئیس مجمع خیرین سلامت شهرستان گراش در بازدید فرماندار: مسئولین از تجریبات خیرین هم استفاده کنند

هفت‌برکه: فرماندار شهرستان گراش در بازدید از مجمع خیرین سلامت خواستار هدایت کمک‌های خیرین به سمت اولیت‌های شهرستان شد.

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت شهرستان گراش، فرماندار در دیدار با مدیرعامل مجمع خیرین  چشم‌انداز ۱۴۱۴ برای خیرین تهیه شود تا براساس نیازها و اولویت شهرستان خیرین قدم پیش بگذارند.

چهارشنبه ۲۹ شهریورماه ۱۴۰۲ محمود طاهرزاده، فرماندار شهرستان گراش با حضور در مجمع خیرین سلامت با محمد منفرد، مدیرعامل مجمع خیرین سلامت شهرستان گراش دیدار و گفتگو کرد. این دیدار با حضور امرالله مهروری، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز و حاج حسین افشار، بازرس مجمع خیرین سلامت برگزار شد.

منفرد: خیرین از پیشنهادات مسئولین استقبال می‌کنند

محمد منفرد، مدیرعامل مجمع خیرین سلامت شهرستان گراش ضمن عرض خیر مقدم در این جلسه گفت: «فرهنگ کار خیر و امورخیریه در شهرستان گراش با داشتن مردمان خوب نیک‌اندیش و مومن از دیرباز قدم‌های بسیاربزرگی در حوزه‌های مختلف بویژه در عرصه سلامت برداشته و قدمتی دیرینه دارد. خیرین ما به مسئولین در نظام جمهوری اسلامی احترام خاصی می‌گذارند و همیشه از پیشنهادات در همه حوزه‌های مختلف استقبال می‌کنند.»

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت شهرستان در ادامه افزود: «بنظرم باید به نحوی از تجربیات خیرین استفاده کرد تاکنون به این بخش توجه نشده است و صرفا برای پرداخت هزینه ساخت و ساز و تجهیزات خیرین ورود کرده‌اند. استفاده از تجربیات این خیرین عزیز و بزرگ از کارهایی است که باید توسط مسئولین انجام شود.»

فرماندار: سند چشم‌انداز ۱۰ ساله شهرستان باید با حضور خیرین تدوین شود

محمود طاهرزاده، فرماندار شهرستان گراش در دیدار با مدیرعامل مجمع خیرین سلامت گفت: «باید کمک‌های خیرین را به سمت اولویت‌های شهرستان هدایت کرد، تا زمانی که کمبود مدرسه، تجهیزات در مدارس، زیرساخت‌های آموزشی، درمانی، ورزشی و فرهنگی داریم نیاز به ساخت مسجد دیگری نداریم. کارهای خیر باید به سمتی هدایت شود که کار خیرین نقطه‌ای، لحظه‌ای و کوتاه مدت نباشد، خیرین همت دارند و کار را انجام می‌دهند پس باید یک چشم انداز تا ۱۴۱۴ داشته باشیم و طبق آن کارها را پیش برد. من از دیدار با خیرین استقبال می‌کنم و همیشه هم پیگیر جلسات متعدد با این عزیزان هستم، پیشرفت گراش مدیون این خیرین است اما باید با برنامه و طبق اولویت پیش برویم.»

طاهرزاده در ادامه به گلایه‌ای هم از نمایندگان خیر پرداخت و گفت: «گاها نمایندگان خیر هم این اجازه را نمی‌دهند که ما با خیرین عزیز و بلند همت شهرستان ارتباط داشته باشیم و نیازهای شهرستان را منتقل کنیم تا براساس نیاز و اولویت شهرستان کار انجام شود. منابع مالی و همت خیرین گراش خیلی بیشتر از شهرهای مجاور از جمله لامرد است، گراش می‌تواند بیشتر از آن چیزی که در حال حاضر است پیشرفت کند اما باید یک برنامه‌ریزی دقیق داشته باشیم.»

فرماندار شهرستان گراش اشاره‌ای هم به سفر پیش رو رئیس جمهور به فارس داشت و گفت: «برای سفر پیش رو رئیس جمهور به فارس ۸ درخواست مهم و اساسی از سمت شخص بنده مطرح شود، یکی از ۸ درخواست من از جناب رئیس جمهور انشعاب رایگان آب، برق، گاز، تلفن و زمین برای پروژه‌های خیرساز است. راه باید برای خیرین هموار شود و سنگ‌اندازی از سوی دولت در ساخت و ساز نداشته باشند. اداراتی در گراش نیازمند ساختمان است که از ساختن یک مسجد در گراش هم واجب‌تر است. امیدوارم در آینده دیداری از نزدیک با خیرین شهرستان داشته باشیم تا نیازهای شهرستان و چشم‌انداز ۱۴۱۴ ارائه شود. این روزها در گراش به مسجد نیاز نداریم به مسجد رو نیاز داریم.»

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

2 نظر

  1. سلام سوار از پیاده چه خبر دارد؟ یک جنوبی و مستاجر هستم در تهران برای اجاره منزل هشتصد ملیون تومان پول پیش از ما میخواهند ما نداریم و با ۶۴ سال سن سرگردان هستیم لطفاً کمک کنید تا مشکل حل شودتشکر

  2. همین کم داشتیم که سایت هفت برکه گدا خونه بشه
    دست بردارید
    اینو کجای دلم بزازم
    اگر قرار کمک باشد باید به همشهری کمک کرد
    شرم بر شما
    تا اجازه انتشار هر مطلبی را ندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top