بستن

۲۰ مدال برای ژیمناست‌های گراشی

هفت‌برکه: در مسابقات ژیمناستیک هنری لیگ باشگاهی استان فارس، ۲۰ ژیمناست از باشگاه ولایت گراش به مدال‌های رنگارنگ دست یافتند.

به گزارش روابط عمومی هیئت ژیمناستیک شهرستان گراش، مسابقات ژیمناستیک هنری دختران و پسران در تاریخ ۲۱ و ۲۲ شهریورماه ۱۴۰۲ به میزبانی شهرستان فسا برگزار شد. در این رقابت‌ دوروزه، ۵۰۰ نفر از شهرستان‌های شیراز، فسا، داراب، ارسنجان، مرودشت، بالاده ، کازرون ، استهبان ، نی ریز، زرین دشت ، گراش و قیر و کارزین شرکت کردند. این اولین دوره این لیگ بود که به صورت جشنواره در چهار رده‌ی مبتدی، نیمه‌پیشرفته، پیشرفته و قهرمانی برگزار شد.

از شهرستان گراش تیم باشگاه ولایت با ۲۰ ورزشکار به مربیگری سحر غلام کشور و سرپرستی زهرا قامت در این رقابت‌ها حضور یافت. در پایان، همه‌ی ژیمناست‌های گراشی موفق به کسب مدال شدند و به تمامی شرکت کنندگان لوح سپاس اهدا گردید.

لازم به ذکر است سحر غلام کشور به عنوان داور نیز این مسابقات را قضاوت کرد. او در مورد رنگ مدال‌های ورزشکاران گراش توضیح داد: «در جشنواره‌ها رنگ مدال‌ها و نوع لوح‌ها یکسان است. فقط در برگه‌های داوری، نفرات اول و دوم و سوم اعلام می‌شود که به مربیان شهرستان داده می‌شود.»

ورزشکاران گراشی در گروه A مبتدی: محمدرضا سلیمانی، عرفان قامت، علی اسدی، یکتا اژدری، دینا اژدری، سلین صالحی، معصومه خواجی، زهرا خدادادی، زینب خدادادی، آرمیتا محیط، هانا محیط، مهرنوش سعادت، ستایش آذری، زهرا اندیشه

در گروه B  نیمه پیشرفته: زهره کامرانی، فاطیما عظیمی، نازگل بهروزی، سارا سلیمانی

در گروهC  پیشرفته: زینب محمدیان

در گروه D قهرمانی: فائزه شکیبا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top