بستن

از کوچولوهای ۳ ساله تا ایروبیک‌کارها در رقابت‌های ژیمناستیک

هفت برکه:گراش میزبان جشنواره‌ی منطقه‌ای ژیمناستیک در شاخه‌ها و رده‌های سنی مختلف بود. این جشنواره در سالن ورزشی ولایت مدرسه‌ی تمدن‌سازان (قائدی) برگزار شد. 

 

به گزارش روابط عمومی هیأت ژیمناستیک شهرستان گراش: ژیمناست‌ها در این جشنواره به مناسبت دهه‌ی فجر طی ۳ روز در تاریخ ۱۴،۱۳ و ۱۵بهمن ماه با هم رقابت کردند. سحر غلام‌کشور، نایب رئیس هیات ژیمناستیک با اشاره به برگزاری این جشنواره گفت:«جشنواره‌ ژیمناستیک به صورت منطقه‌ای برگزار شد و قرار بود ژیمناستیک‌کاران از شهرستان‌های گراش، لار و اوز در این رقابت‌ها حضور داشته باشند اما بعضی از شرایط باعث شد، نتوانیم میزبان ورزشکاران لاری در این جشنواره باشیم.»

نائب رئیس هیات ژیمناستیک گراش در ادامه می‌گوید:«جشنواره ژیمناستیک در شاخه‌های؛ ژیمناستیک پایه، ژیمناستیک هنری دختران، ژیمناستیک برای همه و ایروبیک ژیمناستیک دختران برگزار شد و نفرات برگزیده معرفی شدند. آموزش و تمرین همه‌ی ژیمناستیک‌کاران گراشی در همه‌ی شاخه‌ها بر عهده‌ی من بود. اما قضاوت این رقابت‌ها را خانم‌ها افشار، مشکینی و خودم برعهده داشتیم و نرجس آشفته به عنوان ناظر و سرپرست فنی با ما همکاری داشت.»

او با معرفی نفرات برتر در شاخه ژیمناستیک پایه دختران و پسران ۳ تا ۵ سال و ایروبیک ژیمناستیک دختران، گفت:«در این شاخه محمد فتحی، سارا قربانی، مریم وقارفرد به عنوان نفرات اول، محمد دلاور، السا کارگر، فاطمه اسماعیلی، علی اسدی به عنوان نفرات دوم و مهدی یحیی‌پور، فاطمه وقارفرد، ساجده فیروزی، حلما آشفته به عنوان نفرات سوم به کسب مقام رسیدند.در شاخه ایروبیک ژیمناستیک دختران نیز نازنین زهرا حق شناس  و زینب محمدیان بر سکوی اول ایستادند و کیمیا فرهنگ نیا به مقام دوم رسید.»

غلام‌کشور در ادامه با اعلام اسامی نفرات برگزیده در شاخه ژیمناستیک برای بزرگسالان و ژیمناستیک هنری، ادامه داد:«در شاخه‌ی ژیمناستیک بزرگسالان نفرات اول، صغری خاکی نهاد، فاطمه کارگر،کیمیا فرهنگ نیا، مریم فرجی،زینب محمدیان، فرناز استوار؛ نفرات دوم: عاطفه کارگر، زهرا افشار، فاطمه مشکینی، فاطمه حیدری،تبسم جمشیدی، ترنم جمشیدی و هستی حسین‌زاده و نفرات سوم:فوزیه زهراوی،صدیقه خدادادی،رقیه آتشبار، دیانا راستی،فاطمه شیری، ملیسا رحیمی بودند. در شاخه ژیمناستیک هنری؛راحیل حق شناس، زینب محمدیان، فاطمه مشکینی، مریم فرجی، هستی حسین زاده به مقام اول رسیدند، فاطمه شیری، فاطمه حیدری، زهرا افشار، تبسم جمشیدی مقام دوم را به دست آوردند و دیانا راستی ، ملیسا رحیمی سوم شدند.»

او در پایان گفت:«در رقابت تیمی نیز، صغری خاکی نهاد، زهرا افشار و صدیقه خدادادی موفق به کسب مقام اول شدند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top