بستن

چهار باشگاه ورزشی مجوز گرفتند

هفت‌برکه: با کسب مجوز سه باشگاه فوتبال و یک باشگاه سوارکاری جدید، شمار باشگاه‌های مجوزدار گراش به عدد هفت رسید. در رشته‌ی فوتبال، باشگاه پیروز مدیریت قاسم فرسوده، باشگاه نجات‌آفرین به مدیریت طیبه جعفریان، و باشگاه آراز گراش‌جوان به مدیریت غلامرضا افشار؛ و در رشته سوارکاری، باشگاه ملت به مدیریت معصومه پورشمسی مجوز فعالیت را دریافت کرده‌اند. باشگاه پیروز همان باشگاه هلال احمر است که به دلیل عدم قبول نام هلال احمر در سامانه، با نام پیروز ادامه فعالیت خواهد داشت.

محسن افشار، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش، در این باره عنوان کرد: «پیش از این دو باشگاه فاضل و فدایی در رشته سوارکاری و باشگاه خلیج فارس در رشته فوتبال و فوتسال مجوز رسمی داشتند. پس از پیگیری‌های لازم، چهار باشگاه دیگر به شمار باشگاه‌های مجوزدار اضافه شد.»

افشار در ادامه گفت: «اگر از طرف اداره ورزش برای کسب مجوز به باشگاه‌ها سختگیری می‌شود، به این دلیل است که مدیران باشگاه‌ها دچار اتفاقات و حوادث احتمالی نشوند؛ چون در صورت بروز حادثه، مشکلات جبران‌ناپذیری برای آنها خواهد داشت.»

مهدی سالاری، مسئول امور باشگاه‌های اداره ورزش و جوانان شهرستان گراش، باشگاه‌های گراش را به سه دسته تقسیم کرد: «گروه اول، باشگاه‌هایی است که مجوز آنها معتبر است و بدون هیچ مشکلی اجازه فعالیت دارند. گروه دوم، باشگاه‌هایی است که تاریخ اعتبار آنها به پایان رسیده ولی باز هم فعالیت می‌کنند و فعالیت آنها غیر قانونی است. گروه سوم، باشگاه‌هایی است که هیچگونه مجوزی ندارند و علاوه بر غیر قانونی بودن، فعالیت آنها غیر مجاز هم می‌باشد.»

سالاری در ادامه گفت: «همچنین طبق آخرین لیست ارسالی از طرف هیأت فوتبال استان، تنها مدرسه‌ی فوتبال «استعدادهای درخشان شهرستان گراش» دارای مجوز فعالیت است.»

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top