بستن

کلنگ‌زنی دو مدرسه جدید در گراش

هفت برکه: آموزشگاه خیام به صورت خیرساز و آموزشگاه قائدی با همکاری خیر و اعتبار دولتی ساخته می‌شود. کلنگ ساخت این دو آموزشگاه در هفته دولت و با حضور مسئولین استانی و شهرستانی به زمین زده شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ی آموزش و پرورش شهرستان گراش:سه‌شنبه، ۷ شهریور ۱۴۰۲، آیین آغاز عملیات احداث آموزشگاه شش کلاسه خیام در خیابان نیایش با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس‌ و نماینده مجلس برگزار شد.

مهندس حسین‌زاده، نماینده لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس؛ دکتر خادمی، سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری فارس؛ محمود طاهرزاده، فرماندار؛ محمدعلی فرجی، مدیر آموزش و پرورش؛ مهدی حلیمی، شهردار گراش و جمعی از مسئولین در این مراسم حضور داشتند.

دکتر فرجی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گراش در بخشی از صحبت‌های خود در آیین کلنگ‌زنی این آموزشگاه گفت: «این بنا با همت نیک‌اندیش مدرسه‌ساز حاجیه‌ خانم نورسته بخشی، فرزند حاج حسینعلی بخشی و همسر آقای حاج غلامعباس خبازی در  ۷۰۰ مترمربع  آموزشی به صورت شش کلاسه و ۵۰ مترمربع سرویس بهداشتی به صورت مجزا ساخته خواهد شد.»

مدیر آموزش و پرورش در ادامه گفت: « زمین این مدرسه به مساحت ۲۲۵۰ مترمربع اهدایی حاج‌زینل طوافی، وارثان مرحوم حاج محمد خبازی وارثان مرحوم آخوندزاده است تا در این قسمت شهر که در حال رشد است ما در مقاطع مختلف مدرسه داشته باشیم. با پیگیری آقای احمد محمدزاده، که پیمانکار پروژه هستند پیش‌بینی می‌شود این بنا با اعتبار ۱۲ میلیارد تومانی در سال ۱۴۰۳ آماده تحویل شود.»

کلنگ ساخت آموزشگاه قائدی به زمین زده شد

شنبه، ۴ شهریور ۱۴۰۲، آموزشگاه شش کلاسه قائدی در خیابان شهید فهمیده، محل قدیمی همین آموزشگاه، در هفته دولت ۱۴۰۲، با حضور مسئولان شهرستانی کلنگ‌زنی شد. حجت‌الاسلام بخشایش‌پور، امام جمعه؛ محمود طاهرزاده، فرماندار؛ محمدعلی فرجی، مدیر آموزش و پرورش؛ مهدی حلیمی، شهردار گراش و جمعی از مسئولین در این مراسم حضور داشتند.

دکتر فرجی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان گراش در بخشی از صحبت‌های خود در آیین کلنگ‌زنی این آموزشگاه گفت: «این آموزشگاه در محل قدیمی این آموزشگاه مرحوم زینل قائدی، با همت فرزندان وی، مهدی و غلامرضا بنا خواهد شد. این بنا به صورت مشارکتی خیر و نوسازی، با ۷۰۰ مترمربع زمین آموزشی و ۵۰ مترمربع سرویس بهداشتی ساخته خواهد شد.»

مدیر آموزش و پرورش در ادامه گفت: «پیش‌بینی می‌شود این آموزشگاه با اعتبار ۱۲ میلیارد تومانی در سال ۱۴۰۳ آماده تحویل شود.»

او در پایان اضافه کرد: «با پیگیری مهندس حسین‌زاده، نماینده مردم از اعتبارات دولتی در بخش نوسازی ۲ و نیم میلیارد به ساخت مدرسه قائدی تعلق گرفت. همچنین ۵۰۰ میلیون تومان، تجهیز مدرسه نیز با بودجه دولتی تامین خواهد شد. ۲ میلیارد نیز خانواده‌ی قائدی برای ساخت مدرسه هزینه خواهند کرد و بقیه‌ی هزینه‌ها نیز از بخش نوسازی فارس یا مشارکت خیر تامین خواهد شد.»

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top