بستن

سه دوچرخه‌سوار گراشی در کاروان شهدای حرم شاهچراغ به سوی کربلا

هفت‌برکه: عباس پرهیزکار، علی شمسی و جلال ایزدی، سه دوچرخه‌سوار گراشی، همراه با ۱۳ دوچرخه‌سوار دیگر از استان‌های فارس و کرمان به نیابت از ۱۶ شهید حادثه‌های تروریستی حرم شاهچراغ(ع)، با بدرقه مسئولین ورزش و جوانان فارس از حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) عازم کربلای معلی شدند. سه عضو هیات دوچرخه‌سواری شهرستان گراش در قالب باشگاه فرهنگی ورزشی گراش جوان در این رویداد حضور دارند.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان فارس، مراسم بدرقه کاروان دوچرخه‌سواری شهدای حرم شاهچراغ(ع) صبح دیروز، اول شهریورماه ۱۴۰۲، با حضور مدیر کل ورزش و جوانان فارس، معاونین او، مشاور مدیر کل و مسئول واحد بازرسی و رییس گروه توسعه ورزش همگانی و دیگر مسئولین فارس برگزار شد. این کاروان قرار است با پیوستن به خیل عاشقان حضرت اباعبدالله(ع) در اربعین حسینی، به زیارت آن حضرت مشرف شوند.

 

دوچرخه‌سواران از سفر کربلا برگشتند

عباس پرهیزکار، علی شمسی و جلال ایزدی، سه دوچرخه‌سوار گراشی، که همراه با ۱۳ دوچرخه‌سوار دیگر از استان‌های فارس و کرمان راهیِ کربلای معلی شده بودند، دیروز ۱۷ شهریور به گراش برگشتند.

سفر این سه عضو هیات دوچرخه‌سواری شهرستان گراش در قالب باشگاه فرهنگی ورزشی گراش جوان از اول شهریورماه از حرم مطهر شاهچراغ به سمت مرز چذابه شروع شد و پس از گذر از قائمیه، گچساران، بهبهان، رامهرمز، اهواز حمیدیه و سوسنگرد به پایانه مرز زمینی چذابه رسید. در عراق نیز این کاروان از شهرهای عماره، الفجر، دیوانیه‌ و نجف عبور کرد تا روز ۱۳ شهریور به کربلا رسید.

به گفته ایزدی، یکی از دوچرخه‌سواران، «روزانه به طور میانگین حدود ۱۰۰ تا ۱۱۰ کیلومتر رکاب‌زنی داشتیم. جمع مسافت طی شده، ۱۲۰۰ کیلومتر بود. هر روز از ساعت ۵ صبح شروع به رکاب‌زنی می کردیم تا نزدیک به غروب. شب‌ها به دلیل خطرات جاده، حرکت نمی‌کردیم.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top