بستن

افتخارآفرینی نونهالان اسکیت گراش در مرودشت

هفت برکه: نونهالان تیم جهان اسکیت گراش، در مسابقات اسکیت سرعت استان و در رقابت با بیست و شش تیم، موفق به کسب چهارده مدال رنگارنگ؛ طلا، نقره و برنز شد.

به گزارش هیات اسکیت گراش ۱۹ تا ۲۱ مرداد ماه ۱۴۰۲، مسابقات اسکیت سرعت استان فارس در دو بخش پسران و دختران در رده‌ی سنی نونهالان به میزبانی مرودشت برگزار شد. در این مسابقات ۲۱۴ اسکیت باز دختر و ۱۲۲ اسکیت باز پسر حضور داشتند.

اسکیت‌بازان در قالب ۲۶ تیم از شهرهای گراش، شیراز، مرودشت، داراب، اقلید،جهرم، قیروکارزین، ارسنجان، صفاشهر، آباده، کازرون و فسا و… در بخش‌های انفرادی و گروهی با هم رقابت کردند. تیم جهان اسکیت گراش در این مسابقات با اعزام ۱۵ اسکیت باز سرعت به مربی‌گری حسین حسینی و به سرپرستی سینا شعبان‌نژاد صاحب ۱۴ مدال رنگارنگ طلا،نقره و برنز شد.

به علت بالا بودن سطح مسابقات و به دلیل حجم بی‌سابقه‌ی شرکت کنندگان با تصمیم کمیته داوری در بخش دختران، رقابت در دو  روز برگزار شد.

در بخش پسران و در رده ی سنی متولدین ۹۳؛ ابوالفضل افتادگان در بخش انفرادی سوم شد. در رده ی سنی ۹۴؛ مصباح حقیقه مقام دوم انفرادی و مقام دوم گروهی را به دست آورد. سامیار یادگارفرد موفق به کسب مدال برنز در بخش گروهی شد. و آرین صالحی مقام سوم انفرادی را از آن خود کرد. در رده سنی ۹۶؛ امیرتیام موسی‌لو در بخش گروهی بر سکوی دوم ایستاد.

در بخش دختران و در رده‌ی سنی ۹۴؛ نیروانا کاملی، مقام طلا در بخش انفرادی و مدال برنز در بخش گروهی را به دست آورد. در رده ی سنی ۹۵؛ زهرا شهر‌آشوب نیز در بخش انفرادی طلا گرفت و در بخش گروهی به مقام دوم دست یافت. در رده‌ی سنی ۹۶؛ آناهیتا احتشام در بخش انفرادی دوم شد و در بخش گروهی به مدال طلا رسید.

در رده ی سنی متولدین ۹۷؛ آرتمیس استوار هم در بخش انفرادی و هم در بخش گروهی مقام سوم را از آن خود کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top