بستن

دژآباد هم تایید شد

هفت‌برکه :  مهدی دژآباد تازه‌ترین نامزد تایید صلاحیت شده انتخابات مجلس شورای اسلامی است. 

مهدی دژآباد وکیل دادگستری در گفتگوی با هفت‌برکه از تایید صلاحیت خود برای نامزدی در انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد. مهدی دژآباد متولد ۱۳۶۶ در عمادشهر و ساکن گراش است. دژآباد با مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی در گراش به وکالت اشتغال دارد. 

او در دوره‌های چهارم و ششم انتخابات شورای اسلامی شهر گراش نامزد شد. در اولین تجربه سیاسی دژآباد در انتهای لیست ۲۷ نفر نامزدهای انتخابات دوره چهارم شورای شهر گراش قرار گرفت. در انتخابات خرداد ۱۴۰۰ دژآباد با دو شعار محدوده و تونل صحرای باغ وارد انتخابات شد و در روز آخر به دلیل مشغله کاری به نفع علیرضا دانشور از انتخابات شورای ششم انصراف داد. 

مهدی دژآباد در مورد ماندن خود در انتخابات خود گفت: «فعلا که هستیم و باید جلساتی در گراش و صحرای باغ بگیریم تا ببینم چه تصمیمی گرفته می‌شود.»

ثبت‌نام او برای انتخابات یک تصمیم فردی است و می‌گوید: «در گراش از ابتدا تا الان کسی برای انتخابات با من صحبتی نشده است و جلسه‌ای نبوده است. ولی سعی می‌کنیم بهترین تصمیم را بگیریم. متاسفانه کمی تایید صلاحیت دیر اعلام شد. برنامه‌ای از قبل آماده کرده‌ام ولی برای مواد تبلیغات هنوز اقدامی نکرده‌ام.»

با تایید دژآباد نامزدهای تایید صلاحیت شده گراش به شش نفر رسید. محمد ناصری و احمد حسن‌نژاد پس از تایید صلاحیت انصراف دادند. علی عظیمی و قاسم فرسوده همراه با مهدی دژآباد و داریوش سپاده نامزدهای باقی مانده هستند.

اسامی نهایی نامزدها اول اسفندماه از سوی وزارت کشور منتشر می‌شود. دوره دوازدهم انتخابات با تایید صلاحیت نزدیک به ۳۰ نامزد، شلوغ‌ترین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top