بستن

تقسیم ۴.۵ میلیارد بودجه در اختیار نماینده بین ۳۵ طرح

هفت برکه: در سال ۱۴۰۲، سهم شهرستان گراش از بودجه در اختیار نماینده، چهار و نیم میلیارد تومان است که به حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، ورزشی و بهداشتی اختصاص یافته است.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده، بودجه در اختیار نماینده بین شهرستان‌های گراش، لارستان، جویم، اوز و خنج تقسیم شد. ۶.۵ میلیارد تومان برای تکمیل ۴۵ طرح در «لارستان»، ۵ میلیارد تومان برای شهرستان تازه‌تاسیس «جویم»، ۴.۵ میلیارد تومان برای تکمیل طرح‌های فرهنگی و عمرانی «اوز»، ۴.۵ میلیارد تومان برای تجهیز و تکمیل ۳۰ طرح و مرکز در «خنج» و ۴.۵ میلیارد تومان جهت تکمیل ۳۵ طرح به گراش اختصاص یافت.

پیش از این هفت‌برکه در گزارشی با تیتر نگاه نماینده برای «بودجه در اختیار» بیشتر به روستاهاست به رویکرد نماینده برای بودجه‌ای که به عنوان بودجه «در اختیار نماینده» خوانده می‌شود، تقسیم آن بین پروژه‌ها مختلف، و اختصاص بیشتر آن به روستاها و مناطق محروم پرداخته است.

با سهم ۴.۵ میلیاردی بودجه در اختیار نمایده گراش، در حوزه «عمرانی»، طرح‌های هادی ۹ روستای کنار زیارت، حسین‌آباد، محمدزینا، کنگ و ریشه، بشیرآباد، آغصه، خلیلی، فداغ و تنگ‌خور اجرا و تکمیل خواهد شد. عملیات آبرسانی به شهر گراش نیز توسعه می‌یابد. همچنین ساختمان اداری بهزیستی گراش تکمیل می‌شود و مبلغی برای تکمیل بند خاکی بشیرآباد اختصاص می‌یابد.

در حوزه «فرهنگی» نیز با بودجه در اختیار نماینده، کتابخانه عظیمی گراش، مجمع القرآن فاطمیون، کانون مداحان، خانه عالم خلیلی، هیات محبان اهل بیت(ع) گراش و ایستگاه رادیو و تلویزیون تجهیز می‌شود. مبلغی هم به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گراش و عملیات ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد تعلق می‌گیرد. مبالغی نیز برای تکمیل و تجهیز تپه نورالشهدا و گلزارهای شهدای پیر پنهان و ناساگ تعلق خواهد گرفت.

در حوزه‌های «ورزشی» و «بهداشتی» نیز با بودجه در اختیار نماینده، مجموعه ورزشی فداغ، مجموعه ورزشی ارد، خوابگاه مجموعه ورزشی محبی گراش، مجموعه ورزشی ریاست‌ جمهوری گراش، مجموعه ورزشی شهدای گراش، رختکن زمین چمن هلال‌ احمر، سالن‌های ورزشی ۹ دی، مرکز بهداشت ارد و پایگاه انتقال خون گراش تکمیل و تجهیز خواهد شد.

نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گراش، پایگاه‌های بسیج و سوله صالحین نیز برای تجهیز و تکمیل بودجه‌ای دریافت خواهند کرد. طرح‌های فوق‌الذکر با پیشنهاد مسئولان شهرستان در ردیف طرح‌های مشمول بودجه در اختیار قرار گرفته که تخصیص آن به صورت ۱۰۰% خواهد بود و تسریع در اختصاص اعتبارات مستلزم پیگیری مسئولان دستگاه‌های اجرایی و روسای ادارات در شهرستان است.

مهندس حسین‌زاده از بودجه‌ای که در سال ۱۴۰۲ در اختیار دارد، مبلغ ۶ و نیم میلیارد تومان به طرح‌های عمرانی، فرهنگی، ورزشی، بهداشتی و آموزشی شهرستان «لارستان» اختصاص داد. با این بودجه در حوزه «عمرانی» طرح‌های هادی ۹ روستای دیده‌بان، درز و سایبان، حسین‌آباد برکه‌پوز صحرای‌باغ، علی‌آباد لاورمانی بیرم، زاهدمحمود، سردشت، بلوچی، کارگاه و لاغران اجرا و تکمیل خواهد شد. شبکه آب عمادشهر، شهرک محبی لار، منصورآباد،دهکویه، کورده و دنگز نیز توسعه می‌یابد و عملیات ساخت مخزن آب لطیفی تکمیل خواهد شد. همچنین جاده امامزاده میر ابول به (پیر بل) و جاده آب‌باریک بنارویه بهسازی و تکمیل می‌شود و مبلغی برای تعمیر و تکمیل پل محله کوی گاله لار اختصاص می‌یابد.

با اختصاص بودجه ۴.۵ میلیارد تومان به خنج  ۳۰ طرح و مرکز در این شهرستان تجهیز و تکمیل می‌شود. با این بودجه در حوزه «عمرانی» طرح‌های هادی ۱۳ روستای گرمشت، جنگویه، لاغر، فیدویه، دهنو، هفتوان و هنگویه، کهنویه، جهره، چم‌ کوکو، شیرداشی، مز، آشنا و زنگویه اجرا و تکمیل خواهد شد.

سهم اوز نیز از این بودجه ۴.۵ میلیارد تومان بود که برای بهسازی ۹ روستا هزینه خواهد شد. با این بودجه در حوزه «عمرانی»، طرح‌های هادی ۹ روستای هود، فیشور، قلات، هیرم، اسلام‌آباد، کهنه، گلار، بیدشهر و محلچه اجرا و تکمیل خواهد شد. عملیات آبرسانی به شهر اوز نیز توسعه می‌یابد. همچنین برای رفع نقاط حادثه‌خیز جاده اوز – کوره – هیرم و روستای گلار بودجه‌ای اختصاص خواهد یافت.

سهم شهرستان تازه تاسیس جویم ۵ میلیارد تومان بود. با این بودجه در حوزه «عمرانی»، طرح‌های هادی ۱۲ روستای بلغان، هرم، جهادآباد، فرشته‌جان، چاه‌گزی، شهرک آل‌محمد، کاریان، چغان، منصورآباد، احمد محمودی، خرده‌دره و کتویه اجرا و تکمیل خواهد شد.

 

جذب ۶۳۰ میلیارد تومان در دیدار با وزیر نفت

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده، مهندس حسین‌زاده در دیداری که روز شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ با مهندس اوجی وزیر نفت داشت، توانست از محل اعتبارات مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت ۶۳۰ میلیارد تومان برای توسعه و آبادانی جنوب فارس جذب کند. 

۳۰۰ میلیارد تومان از این اعتبار صرف تکمیل و بهسازی راه‌ها و جاده‌های حوزه انتخابیه خواهد شد تا برخی از طرح‌های حوزه راهسازی پیشرفت قابل توجهی پیدا کند و حتی تعدادی از آن‌ها به سرانجام برسد. ۳۰۰ میلیارد تومان دیگر نیز بودجه گازرسانی به شرق دهستان بخش مرکزی است تا ۶ روستای «هرمود مهرخویی»، «زاهد محمود»، «اوه»، «علی‌آباد زاهدمحمود»، «علی‌آباد» و «کهنه مرکزی» با جمعیتی بالغ بر ۲ هزار نفر در آینده نزدیک از گاز برخوردار شوند.

۳۰ میلیارد تومان هم برای تجهیز و تکمیل ۷ طرح ورزشی و بهداشتی حوزه انتخابیه جذب شد که این طرح‌ها عبارتند از مجموعه ورزشی مجموعه ورزشی محبی گراش، سالن ورزشی روستای هود اوز، سالن ورزشی ارد، مجموعه ورزشی فداغ، مجموعه ورزشی تختی لارستان، مجموعه ورزشی بیرم و کمک هزینه خرید یک دستگاه سی‌تی‌اسکن برای بیمارستان بیرم.

مهندس حسین‌زاده در آن دیدار موفق به کسب مجوز استخدام ۸ نفر نیروی امدادگر و راننده برای پست امداد اداره گاز بیرم نیز شد.

2 نظر

  1. من متن رو که خوندم خجالت کشیدم یعنی این همه مالیاتی که از ما گرفتید سهم ما شد دوتا مسکن نیمه کاره بهزیستی .دو دست چلو کباب گرفتم ۲۴ هزار تومن مالیات بر ارزش افزوده بود در طول سال حساب کنید چقدر مالیات گرفته اند .آقای حسین زاده پول های ملت پس کجا خرج میشه اصولا پیگیر این مسائل هستید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top