بستن

گزارش آگهی: تولید مینی‌لودر‌های تاراگستر در زرین‌دشت

هفت برکه- گزارش‌آگهی: چه توقعی از یک مینی‌لودر دارید؟ کارخانه تولید مینی لودر تارا با سابقه‌ی دوازده‌ساله در زمینه‌ی طراحی و تولید ماشین‌آلات راهسازی و ساختمانی در جنوب استان فارس، دو مدل مینی‌لودر با پیشرانه‌های ۷۵ و ۴۵ اسب بخار را به بازار عرضه می‌کند.

به گزارش هفت‌برکه، گروه صنعتی و دانش‌بنیان تاراگستر در سال ۱۳۸۵ در زمینه طراحی و تولید ماشین‌آلات راهسازی و ساختمانی در جنوب استان فارس احداث گردید و راه پرفراز و نشیب رشد و پیشرفت را برای کسب تجربه، خدمت به پیشرفت و بومی‌سازی این صنعت در کشور را به یاری مدیران و متخصصین زبده و کارآمد پیموده است.

این شرکت دارای مجوز از وزارت صمت است و با تولید سالانه ۱۰۰ دستگاه و ارسال آن به سراسر کشور، کیفیت خود را اثبات نموده است. کارخانه تاراگستر با همکاری و همفکری ۴۰ جوان نخبه شهرستان زرین‌دشت و به سرپرستی جناب آقای نوروز علی نظری به وجود آمده و امید است پیوسته و با طرح‌های اشتغال‌زایی در دست اجرا، زمینه اشتغال چند صد جوان دیگر را نیز فراهم آورد.

تاراگستر در حال حاضر دو مدل مینی‌لودر با پیشرانه‌های ۷۵ و ۴۵ اسب بخار را به بازار عرضه می‌کند. که تمامی محصولات این شرکت، با وجود تحریم‌ها، توسط مهندسین و کارکنان ماهر ایرانی تولید شده‌اند. مجموعه تاراگستر در سطح کشور تنها طراح و تولیدکننده مینی‌لودر کمرشکن است.

همواره هدف مدیران و مهندسان گروه صنعتی و دانش بنیان تاراگستر شناخت نیاز مشتریان و ارائه خدمات شایسته با تکنولوژی پیشرفته روز دنیا به مشتریان خود در سراسر کشور است. دیدگاه بلندمدت در تحقیق، تولید، عرضه و پشتیبانی به عنوان دورنمای این گروه همواره مورد توجه بوده است.

با تکیه بر تجربه و توانایی کارشناسان واحد فنی این شرکت، مینی لودر‌های تارا دارای، دو سال (یا ۲۰۰۰ ساعت) گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشند.

مشخصات عمومی: ظرفیت کاری ۱۷۰۰ kg، ماکزیمم ظرفیت تعادل ۲۰۰۰ kg، وزن دستگاه ۴۰۰۰ kg، مجهز به کولر، بخاری، سیستم‌ پخش، مانیتور و دوربین دنده عقب، مشخصات فنی:موتور:چهار سیلندر، قدرت: ۷۵Hp، سیستم خنک کننده:آب،گیربکس‌: اتوماتیک، صفحه گرافیتی، سه دنده‌ای، اکسل : جفت دیفرانسیل، کاریردار، ترمز دیسکی-بادی، ابعاد و اندازه: طول : ۴۷۰cm، عرض : ۱۷۵cm،حداکثر ارتفاع تخلیه: ۳۵۰cm،عرض پاکت : ۱۷۵cm

راه‌های ارتباطی؛ تلفن‌های تماس و ۰۹۱۷۱۳۰۸۴۸۰و ۰۹۱۷۳۳۲۱۴۴۸و۰۹۱۷۶۰۱۱۴۰۰ و ۰۹۱۷۶۰۱۱۵۰۰ تلفن تماس ثابت ۰۷۱۵۳۷۲۵۴۴۴

آدرس صفحه ما در اینستاگرام: http://www.instagram.com/official.taragostar

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top