بستن

آسفالت راه‌های روستایی گراش:کار در شمس‌آباد آغاز شد

هفت برکه: مسیر دسترسی به روستای شمس‌آباد به طول ۳کیلومتر به مرحله خاک‌ریزی و زیرسازی رسید. این پروژه قرار است تا دو ماه دیگر به  بهره‌برداری برسد.

به گزارش هفت برکه: ابوالحسن محمودی، مسئول دفتر نماینده مردم در مجلس با اشاره به این که این جاده از مصوبات جلسه دو ماه پیش دکتر حسین‌زاده در اداره کل راه و شهرسازی لارستان بود، می‌گوید:«جاده‌ی ورودی به روستای شمس‌آباد به طول ۳ کیلومتر با هزینه‌ی  ۲۰ میلیارد تومان آسفالت خواهد شد.»

او ادامه داد:«متولی جاده‌های روستایی معاونت راهداری اداره کل لارستان است که کار زیرسازی، پخش و روسازی این جاده را برعهده دارد. اما طی یک قرارداد مشارکتی به اسم محرومیت زدایی، قیر مورد نیاز برای این جاده را ناحیه‌ی مقاومت بسیج سپاه تهیه می‌کند. در حال حاض مسیر دسترسی به روستای شمس‌آباد در مرحله‌ی زیرسازی است که تا یک ماه دیگر به پایان می‌رسد.»

محمودی با تاکید روی این موضوع که روستاهای دیگری نیز هستند که به جاده‌کشی نیاز دارند، گفت:«حق هر روستایی است که حداقل جاده دسترسی و آسفالت داخل روستا(طرح هادی روستا) داشته باشد.»

طاهره فروزش، بخشدار مرکزی گراش با بیان این که در صورتی که در اجرای طرح مشکلی ایجاد نشود حداکثر تا دوماه آینده پروژه به سرانجام می‌رسد، گفت:«با توجه به این که طبق دستورالعمل، قیر در اختیار بسیج سازندگی سپاه می‌بایست خارج از طرح هادی روستاها استفاده شود، اولویت با مسیرهایی بود که فاقد آسفالت بودند و روستای شمس‌آباد تنها روستایی بود که راه دسترسی آسفالت نداشت. به همین خاطر تصمیم بر این شد که ابتدا این مسیر آسفالت شود.»

فروزش با اشاره به دیگر پروژه‌های در حال پیگری گفت:«روکش قسمت‌های تعریض شده جاده فداغ -خلیلی، اصلاح تقاطع‌های ورودی روستاها و … بخشی از اقداماتی است که ان‌شاالله انجام خواهد شد.»

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top