بستن

مرگ پدربزرگ پس از صد سال و یک روز زندگی

هفت برکه: شب گذشته که فرزندان، نوه‌ها و نتیجه‌های جابر ظرافت جشن تولد صد سالگی‌اش را می‌گرفتند فکر نمی‌کردند امشب در مجلس ختم او دوباره دور هم جمع شوند.

به گزارش هفت برکه جابر ظرافت، ظهر امروز، ۲۶ تیر ماه، یک روز بعد از سالروز تولدش درگذشت. صادق ظرافت، پسر او می‌گوید:«پدرم تا سال ۸۰ در امارات بود و در شرکت رهبر محبی کار می‌کرد و بعد بازنشستگی به ایران برگشت اما این‌جا هم نمی‌توانست بیکار بماند و چند وقتی در کباب فروشی صالح کار کرد و بعد از آن تا شش ماه پیش در پارکینگ نیروی انتظامی پیش خودم کار می‌کرد.»

او می‌گوید:«بیست و دوم دی ماه سال گذشته استخوان لگن پای پدر شکست و بیماری او را افتاده کرد. همین دیشب همه دور هم جمع بودیم و جشن تولد ۱۰۰ سالگی‌اش را می‌گرفتیم و شاد بودیم او هم حالش خوب بود و سراغ بچه‌ها را می‌گرفت. امروز ظهر مادر زنگ زد و گفت بروم خانه، به محض این که بالای سر پدر رسیدم، پدر تمام کرد.»

صادق ظرافت می‌گوید:«پدرم عموی شهید یعقوب ظرافت است. یعقوب در خردسالی پدرش را از دست داد و بعد از آن پدر من سرپرستی او را به عهده گرفت. تا این که به خدمت رفت و شهید شد. برادرم صفدر نیز جانباز جنگ است.»

از جابر ظرافت ۴ پسر و ۳ دختر و ۲۵ نوه و ۱۸ نتیجه به یادگار مانده است. پیکر او فردا، ۲۷ تیر ماه ساعت ۱۷:۳۰ از روبه‌روی اداره آموزش و پرورش به سمت گلزار شهدا تشییع می‌شود.

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

1 نظر

  1. اندوه ما در غم از دست دادن آن پدر بزرگوار در واژه نمی‌گنجد تنها می‌توانیم از خداوند متعال برای آن مرحوم، مغفرت و رحمت و برای شما بازماندگان صبری جمیل بخواهیم.
    روحش شاد و یادش گرامی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top