بستن

حسین‌زاده سال آخر برای هیات رییسه کمیسیون نامزد نشد

هفت‌برکه: عدم حضور حسین‌زاده در هیات رییسه‌ی کمیسیون انرژی مجلس با استقبال برخی از رسانه‌های لار همراه شد، اما نماینده‌ی پنج شهرستان جنوب فارس امسال اصلا برای انتخابات هیات رییسه کمیسیون نامزد نشده بود. 

به گزارش ایرنا، امروز ۲۸ خرداد ۱۴۰۲، انتخابات هیات رییسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس برگزار شد. در انتخابات اعضای هیأت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه چهارم، فریدون حسنوند به عنوان رئیس کمیسیون انرژی مجلس انتخاب شد. احمد مرادی و هادی بیگی‌نژاد به ترتیب به عنوان نایب رئیس اول و دوم انتخاب شدند. همچنین رحیمی مظفری دبیر اول و کیوان مرادیان دبیر دوم کمیسیون شد و مصطفی نخعی به عنوان سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس انتخاب شدند.

لار نیوز و صحبت‌نیوز با این متن خبر انتخابات را پوشش دادند: «به این ترتیب «حسین حسین‌زاده» نماینده مردم لارستان، خنج، گراش ،اوز و جویم که در دو سال اخیر دبیر اول کمیسیون انرژی بود سمت خود را از دست داد و جای خود را به نماینده سروستان، خرامه و کوار داد و در سال آخر عضو معمولی کمیسیون انرژی محسوب می شود.»

این در حالی که حسین حسین‌زاده بر اساس اعلام دفتر نماینده لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم، در حال حاضر در سفر حج است و اصلا نامزد انتخابات هیات رییسه نشده بود. 

حسین‌زاده ابتدای سال ۱۴۰۲ در گفتگو با هفت‌برکه اعلام کرده بود برای سال آخر اهداف دیگری را در مجلس دنبال می‌کند: «به احتمال زیاد من اصلا به هیات رییسه نروم چون در هیات رئیسه باید خیلی وقت بگذاری برای کارهای ملی و سفرهای داخلی و خارجی. احتمالا به بحث توسعه برنامه هفتم کمک بدهم و یا به کمیسیون تلفیق بودجه بحث جذب بودجه است بروم؛ چون عرف است که کسی که هیات رئیسه است، معمولا در تلفیق و یا در برنامه هفتم نمی‌رود.»

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

7 نظر

  1. معمولا نمایندگانی که احساس میکنند در دوره بعدی مجلس حضور ندارند بیشتر به آینده کاری خودشان میرسند ودیگر. در کمسیون های مجلس شرکت. نمی کنند

  2. دراین مدت نمایندگی ایشان مسولان ومردم اوز بارها برای. استقرار چند تا اداره ونهاد. دولتی به آقای حسین زاده مراجعه کردند. اما تاکنون نتوانستند حتی یک مورد. هم کاری انجام دهند

  3. حالا اگه یک نماینده لاری در ایام حساس مجلس میرفت مکه رسانه های منطقه چه بلوایی که به پا نمیکردن و چه وااسلاما وامصیبتا یی که سر نمیدادند!! چه کنیم که شهر پدر همیشه مظلوم بوده و هست!!

  4. جناب اقای دیده بان
    یا سرکار خانم دیده بان
    موقعیت حساس مجلس!!!
    نماینده لاری!!!
    بلوا!!!
    روی این ۳ کلمه بیشتر تمرکز و تامل بفرمایین.
    تا دفعه بعد متن متین تری بنویسین🙂

  5. آقای حسین زاده حد اکثر ۸ماه دیگر نماینده مجلس است اگر میخواهد نام نیکی از خود. بیادگار بگذارد باید به وعده های خودش درمورد استقرار. ادارات مورد نیاز مردم اوز عمل. نماید وگرنه به خاطره آقای حسنی برای مردم اوز تبدیل میشود که ما دوست. داریم با خاطره ای خوش از ایشان. یاد کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 نظر
scroll to top