بستن

سرعت با اسکیت تا سکوی سوم کشوری

هفت‌برکه: ابوالفضل افتادگان، اسکیت‌باز نونهال گراشی، مدال برنز را از مسابقات کشوری اسکیت سرعت کسب کرد.

به گزارش هیات اسکیت شهرستان گراش، مسابقات دستجات آزاد رده‌ی نونهالان کشوری در تاریخ ۱۸ و ۱۹ خردادماه ۱۴۰۲ در پیست اسکیت ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد. از تیم سرعت جهان اسکیت گراش سه اسکیت‌باز، ابوالفضل افتادگان، مصباح حقیقه و سامیار یادگارفرد به این مسابقات اعزام شدند.

پس از دور روز رقابت در ماده‌های ۱۰۰، ۲۰۰ و ۵۰۰ متر انفرادی و گروهی، ابوالفضل افتادگان موفق شد در اولین تجربه‌ی حضورش در مسابقات کشوری اسکیت سرعت، مقام سوم و مدال برنز این رقابت‌ها را کسب کند.

دانیال حسینی، مدیر و مربی باشگاه جهان‌اسکیت، در گفتگو با هفت‌برکه در مورد این مسابقات می‌گوید: «این دوره از مسابقات قرار بود قبل از دوران کرونا برگزار شود، اما تا الان به عقب افتاد. تاکنون برنامه‌ی سالانه و مشخصی برای این مسابقات که ویژه متولدین ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۶ است، وجود نداشته است.»

مربی تیم جهان اسکیت در مورد اسکیت‌باز نونهال این تیم، ابوالفضل افتادگان، هم می‌گوید: «ابوالفضل متولد سال ۹۳ یا ۲۰۱۴ است و از زمانی که تیم را تشکیل دادیم با ما بوده است و از حدود ۵ سال پیش به صورت حرفه‌ای اسکیت کار می‌کند. ابوالفضل یک اعجوبه است. در مسابقات داخلی تیم خودمان، من او را در رقابت با دو رده بزرگتر از خودش می‌گذارم و باز هم اول می‌شود! امیدوارم با حمایت از این بازیکن آینده‌دار، موفقیت‌های بیشتری را در سطح ملی و بین‌المللی از او شاهد باشیم.»

حسینی در جواب به این که بعد از این مقام سوم، چه مسابقاتی در انتظار است، ادامه‌ی مسیر افتادگان را اینگونه شرح می‌دهد: «بعد از این مسابقات، یک مسابقه‌ی کشوری برای مقام‌‌آوران برگزار می‌شود تا هر کس در آن موفق به کسب مقام شد، به تیم منتخب ایران در سطح نونهالان راه پیدا کند. این تیم به مسابقات بین‌المللی اعزام می‌شود. ما منتظر اعلام زمان این مسابقات هستیم.»

گفتنی است که در بازگشت اسکیت‌بازان از تهران، از طرف اداره ورزش و جوانان گراش، شورای اسلامی شهر و شهرداری گراش و هیات اسکیت گراش، مراسم استقبالی در جلوی ساختمان شورای شهر برگزار شد.

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top