بستن

هجوم اسکیت‌بازان جوان به سمت مدال‌ها

هفت‌برکه – گریشنا: اسکیت‌بازان دختر و پسر گراش در اولین حضورشان در مسابقات استانی در جهرم، چندین مدال رنگارنگ کسب کردند.

یک دوره مسابقه استانی اسکیت، جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، به میزبانی جهرم و با حضور ۱۰ تیم از شهرستان‌های استان فارس شامل تیم‌های زرین‌دشت، جهرم، شیراز، گراش، زرقان، فسا، داراب، استهبان، خرامه و قیروکارزین در دو روز پنجشنبه وجمعه برگزار شد. تیم جهان اسکیت با ۱۳ اسکیت‌باز (۵ دختر و ۸ پسر) به مربیگری دانیال حسینی و به سرپرستی حسن جعفری در این مسابقات شرکت کرد.

ماحصل اولین حضور این تیم در مسابقات استانی، چندین مدال رنگارنگ بود. در رده پسران، ابوالفضل افتادگان مدال طلای انفرادی و گروهی؛ عدنان آذربار مدال طلای انفرادی و گروهی؛ حسین فیوضات مدال نقره انفرادی و مدال برنز گروهی؛ سینا شعبان‌نژاد مدال برنز انفرادی؛ حسین حسینی مدال نقره انفرادی کسب کردند. در رده دختران نیز، ثنا عباسی مدال طلای انفرادی و گروهی؛ زهرا توکلی مدال طلای انفرادی و نقره گروهی؛ کوثر امین‌زاده مدال نقره انفرادی؛ نسترن عظیمی مدال برنز انفرادی؛ آوا زمانی مدال نقره انفرادی و طلای گروهی را کسب کردند.

حسینی، سرمربی تیم جهان اسکیت، درباره این مسابقات و نتایج گفت: «سطح مسابقات مطلوب و بالا ارزیابی شد. با توجه به این که این اولین حضور اسکیت‌بازان در مسابقات استانی بود، نتایج خوب و قابل قبولی نیز کسب کردیم.» او از هیات اسکیت جهرم و همچنین از خانواده‌های اسکیت‌بازان گراش بابت همکاری و همراهی تشکر کرد.

 

3 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top