بستن

جایزه‌ای به افتخار خلیل روئینا

هفت‌برکه: انجمن ادبی آفتاب فراخوان نخستین دوره «جایزه شعر خلیل روئینا» را منتشر کرد. 

اسفندماه ۱۴۰۰ خلیل روئینا، شاعر و دبیر انجمن ادبی آفتاب لارستان، در ۶۳ سالگی درگذشت. دوستان او در این انجمن جایزه‌ای را به یاد روئینا راه‌اندازی کرده‌اند که قرار است همه‌ساله در لار برگزار شود. برگزیدگان این جایزه نیمه اول تیرماه ۱۴۰۲ معرفی خواهند شد و ۲۰ خردادماه آخرین مهلت ارسال آثار است. 

شرایط و بخش‌های این جایزه را در ادامه بخوانید:

زمان برگزاری: نیمه اول تیرماه ۱۴۰۲

بخش اصلی: با موضوع آزاد (در سه قالب اشعار کلاسیک، شعر آزاد و ترانه)
بخش ویژه: شعر آیینی (در تمام قالب‌ها)

مهلت ارسال آثار : ۲۰ خرداد ماه ۱۴۰۲

شرایط ارسال آثار:

هر نفر مجاز به ارسال سه اثر جهت داوری است. در صورت ارسال آثار بیشتر، فقط سه اثر بدون در نظر گرفتن کیفیت جهت داوری در نظر گرفته خواهد شد.

آثار ارسالی نباید قبلا در جشنواره و یا جایزه ادبی شرکت داده شده باشند و همچنین آثار چاپ شده به هر عنوان مجاز به شرکت در این جایزه ادبی نیستند.

آثار ارسالی در قالب فایل DOC یا PDF به آدرس ایمیل: rouina.prize@gmail.com یا از طریق شماره تماس ۰۹۳۵۷۸۰۶۸۶۵ از طریق فضای مجازی ارسال نمایند. فونت آثار ترجیحا B nazanin و اندازه آن ۱۴ باشد.

شرکت کنندگان می‌بایست مشخصات کامل شامل: نام و نام خانوادگی، شماره تماس، آدرس پستی خود را در پایین آثار ارسالی درج نمایند.

همچنین یک قطعه عکس جدید از شاعر با پس‌زمینه روشن اسکن شده و در انتهای فایل ارسالی قرار داده شود.

به نفرات برگزیده هر بخش جوایز ویژه این جشنواره اهدا می‌گردد و تعدادی از آثار برگزیده برای قرائت در مراسم اختتامیه انتخاب خواهند شد. همچنین تعدادی از آثار در ویژه‌نامه این جایزه ادبی به چاپ خواهند رسید.

اولین دوره این جایزه به‌صورت منطقه‌ای در محدوده جنوب فارس ( لارستان و شهرها و‌ مناطق اطراف) برگزار می‌گردد.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، انجمن ادبی آفتاب لارستان، موسسه فرهنگی هنری آیت‌الله آیت‌اللهی(ره)، شورای اسلامی شهر لار و شهرداری لار در برگزاری جایزه روئینا همکاری دارند. 

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top