بستن

افزایش سه برابری کمک خیرین در حوزه سلامت

هفت‌برکه: مجمع خیرین سلامت شهرستان گراش بیش از ۳۹ میلیارد تومان در سال گذشته در حوزه‌های مختلف کمک کرده است.

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین سلامت شهرستان گراش، گزارش عملکرد یکساله مجمع خیرین سلامت شهرستان گراش منتشر شد، سال ۱۴۰۱ برای مجمع خیرین سلامت یک سال پرکار و پرخرج شمرده می‌شود، در سال گذشته مجمع خیرین بیش از ۳۹ میلیارد تومان به همت خیرین حوزه سلامت گراش در حوزه‌های مختلف درمانی، فرهنگی و خرید تجهیزات پزشکی و ساخت پروژه‌ها کمک کرده‌ است.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت: شفافیت خواسته اصلی خیرین و مردم است

محمد منفرد، مدیرعامل مجمع خیرین سلامت شهرستان گراش در گفتگو با هفت‌برکه گفت: «چالش بزرگ خیلی از موسسات و صندوق‌های خیریه نبود شفافیت و عدم ارائه گزارش عملکرد آنان به مردم است، چرا که شفافیت به عنوان اولین استاندارد هر نوع خدمت‌رسانی خواسته اصلی خیرین و مردم است، و موسسات خیریه از حساسیت ویژه‌ای برخوردار هستند. لذا مجمع خیرین سلامت شهرستان گراش از بدو تاسیس خود را مکلف به شفافیت، اعتمادسازی و اطلاع رسانی کرد.»

محمد منفرد در ادامه افزود: «خدا را شاکریم که می‌توانیم گزارش عملکرد مجمع خیرین سلامت شهرستان گراش را به صورت ماهانه، سه ماهه، شش‌ماهه و سالانه به اطلاع خیرین بزرگوار و مردم برسانیم و از خیرین بزرگوار هم می‌خواهیم که مطالبه‌گر باشند و در مورد کمک‌های خود از موسسات و صندوق‌ها گزارش بخواهند که در چه راستایی کمک شده است. از موسسات خیریه نور، علی ابن ابیطالب، جواد ائمه، خیریه بیمارستان و هیات امنا مسجد صاحب الزمان بابت همکاری تشکر می‌کنم.»

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت شهرستان گراش در پایان افزود: «افزایش سه برابری کمک‌های خیرین در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال گذشته نشان از اعتماد خیرین به مجمع خیرین سلامت شهرستان گراش است که کمال و تقدیر و تشکر را از خیرین و نیک‌اندیشان بزرگ شهر داریم. خیرین گراش در بیرون از گراش نیز نام و آوازه‌شان بر سر زبان‌هاست، یکی از این خیرین عزیز خاندان بزرگ سعادت هستند که در نقاط محروم کشور عزیزمان اقدامات خوبی انجام داده‌اند، ساخت مرکز توان‌بخشی در بندرعباس، خانه بهداشت روستای موگرمون، خانه بهداشت خاش(سیستان و بلوچستان)، خانه بهداشت روستای مال‌ملا تنها بخشی از اقدامات این خانواده خیر است.»

عمده فعالیت‌ مجمع خیرین سلامت در حوزه‌ درمان، خرید تجهیزات پزشکی و غیرپزشکی، ساخت و ساز در حوزه درمان، کمک به بیماران صعب العلاج، پرداخت وام‌های بلاعوض به بیماران، اقدامات فرهنگی، جهزیه و سیسمونی، کمک به ایتام و بسته غذایی می‌باشد.

در سال ۱۴۰۱ مجمع خیرین سلامت شهرستان گراش بیش از ۳۹ میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف با همت خیرین کمک کرده است، ۲۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان در پروژه‌های عمرانی واحدهای درمانی، ۶ میلیارد تومان خرید تجهیزات پزشکی، ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خرید تجهیزات غیرپزشکی، ۶۰۰ میلیون تومان کمک به بیماران نیازمند، ۴۰۰ میلیون تومان خرید وسایل توانبخشی برای افراد نیازمند کمک شده است.

مجمع خیرین سلامت شهرستان گراش در سال گذشته به ۸۰۰ بیمار صعب العلاج کمک نقدی کرده است و همچنین ۵۱۰ بیمار وسایل توانبخشی دریافت کرده‌اند که مجموع این کمک‌ها ۲ میلیارد تومان بوده است.

همچنین ۱۶۰۰ بیمار از مجمع خیرین سلامت شهرستان و موسسات خیریه سطح شهر وام قرض الحسنه، وام کارگشایی و وام درمان بیماری پرداخت کرده است.

مجمع خیرین سلامت شهرستان گراش در بهمن‌ماه سال ۹۳ تشکیل شده است، این مرکز در ساختمان اداری دانشکده علوم پزشکی مستقر است و سالانه کمک‌های زیادی در حوزه‌های مختلف انجام می‌دهد.

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top