بستن

دیدار درقم: گراشی‌ها با خانواده حاج آقا اسماعیلی

جمعی از گراشی‌های ساکن قم به یاد مرحوم حجت‌الاسلام ابوالفضل اسماعیلی به دیدار خانواده او رفتند.

به گزارش یکی از حاضرین در این مراسم پنجشنبه شب بیست و نهم فروردین  سال ۱۳۹۲ جمعی از گراشی ها به اتفاق خانواده‌هایشان به رسم قدرشناسی از خدمات فرهنگی و آموزشی مرحوم حجت الاسلام اسماعیلی و عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانوداده آن مرحوم، ضمن حضور در منزل ایشان در شهر مقدس قم،  به قرائت قرآن و فاتحه پرداختند.

 در این مجلس هریک از حضار خاطراتی از آن مرحوم تعریف کردند که بسیار آموزنده و درس آموز بود. از این روبه داماد ایشان آقای بادپا پیشنهاد گردید نسبت به جمع‌آوری خاطرات خانواده، شاگردان و سایر دوستان و آشنایان از آن مرحوم اقدام کند تا در فرصت مناسب منتشر شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد.

 سپس فرزند ارشد ایشان، محمد اسماعیلی با تشکر از حضور گراشی‌ها، این اقدام را  نشانه عشق و علاقه آن‌ها به مرحوم پدرشان دانست و اضافه کرد سلام ما را به همه گراشی‌ها برسانید و از همه آنها به ویژه شاگردان‌شان برای پدرش طلب حلالیت کرد. محمد اسماعیلی برای بهبودی مادر گرامی‌اش نیز از دوستان در گراش التماس دعا داشتند.

حجت‌الاسلام شیخ ابوالفضل اسماعیلی امام جمعه موقت و موسس و رئیس حوزه علمیه گراش بود. وی در روزهای پایانی اسفند سال ۹۱ به همراه خانواده در جاده اصفهان دچار حادثه رانندگی شد. این تصادف منجر به فوت حجت‌الاسلام اسلامی شد و همسر او نیز از ناحیه هر دو پا دچار شکستگی شدید شد که همچنان تحت درمان است.

مطالبی و عکس‌هایی که خوانندگان گریشنا و نشریه افسانه ارسال کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top