بستن

انجمن فیلم و عکس گراش، حرکت از نو

هفت‌برکه: انتخابات هیات مدیره انجمن فیلم و عکس گراش با حضور عکاسان و فیلم‌سازان فعال گراشی برگزار شد و پنج اعضای هیات مدیره با رای حاضرین مشخص شدند.

به گزارش هفت‌برکه، با پایان یافتن دوره دوساله انتخابات انجمن فیلم و عکس شهرستان گراش، دور جدید انتخابات این انجمن ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۱ با حضور سجاد فتحی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گراش، مهدی آینه‌افروز، عکاسان و فیلم‌سازان فعال گراشی در سینما فرهنگ گراش برگزار شد و با رای حاضرین به هشت نامزد انتخابات، پنج عضو هیات مدیره انجمن فیلم و عکس انتخاب شدند.

مجید افشار به عنوان رئیس انجمن فیلم و عکس شهرستان گراش؛ هانیه امانی، نایب رئیس؛ نازنین کشاورز، دبیر؛ شیدا شرقی، خزانه‌دار؛ جواد آب‌افکن، بازرس؛ و هادی افشار به عنوان عضو هیات مدیره انجمن فیلم و عکس شهرستان گراش به اداره فرهنگ و ارشاد معرفی شدند.

مجید افشار، رئیس انجمن فیلم و عکس شهرستان گراش، در گفتگو با هفت‌برکه گفت: «در دوره‌های قبل عضوگیری برای انجمن هر شش ماه یک بار و با برنامه‌ریزی‌هایی که داشتیم انجام شد. فیلترهایی هم برای جذب مد نظر داشتیم که بیشتر هدفمان شناسایی افراد فعال در حوزه فیلم و عکس و جذب این افراد به انجمن بود تا بتوانیم با برنامه‌های متنوع به پیشرفت این عزیزان کمک کنیم و خدا را شکر در این مسیر موفق هم بودیم و خروجی خوبی در دوره قبل گرفتیم و در نمایشگاه‌های مختلف آثار خوبی از این عکاسان جوان و خوش‌آتیه مشاهده کردیم.»

رئیس انجمن فیلم و عکس شهرستان گراش در ادامه با بیان اینکه برای دوره جدید هم به زودی تقویم برنامه مشخص خواهد شد گفت: «هدف ما این است که با برنامه‌ریزی‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت برای انجمن یک مسیر و برنامه‌های مد نظر را به اعضا ارائه دهیم. کلاس‌هایی با حضور اساتید خوب و مطرح منطقه برگزار کنیم و بتوانیم تورهای عکاسی با موضوعات متنوع در فصل‌های مختلف سال برای علاقه‌مندان برگزار کنیم. در روزهای آتی برنامه‌ها را به اطلاع علاقه‌مندان خواهیم رساند. برگزاری سوگواره عکس عاشورایی و جشنواره عکس روز گراش از جمله برنامه‌های سالانه انجمن فیلم و عکس در سال‌های اخیر بوده است.»

مجید افشار در پایان گفت: «درهای انجمن فیلم و عکس شهرستان گراش به روی همه علاقه‌مندان و صاحب‌نظران این حوزه باز است و از هرگونه انتقاد و پیشنهادی برای عملکرد بهتر انجمن استقبال می‌کنیم.»

در دوره قبلی جواد آب‌افکن، علی افشار، محمد حاجی‌نژاد، عاطفه امین‌زاده، هادی افشار و مجید افشار اعضای هیات مدیره را تشکیل می‌دادند.

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top