هفت‌برکه: ۱۰ روز پس از اعلام پیامکی استعفا، متن رسمی استعفای معاون سیاسی امنیتی استاندار فارس منتشر شد.

اسماعیلی محبی‌پور بعد از یک سال و چهارماه جایگاه معاونت استاندار فارس را ترک کرد. او در نامه استعفای خود «معذوریت‌های شخصی» را دلیل استعفا اعلام کرده است.

محبی‌پور از سپاه فارس به استانداری آمد و در نامه خود به موضوع پایان مسئولیت یک ساله نیز اشاره کرده است. اما سال ۱۴۰۲ سال انتخابات مجلس شورای اسلامی است و هر استعفایی در این راستا دیده می‌شود. 

در متن استعفای محبی آمده است:

پیرو اعلام احتمال عدم امکان ادامه خدمت که در پایان یکساله مسوولیت (آذرماه ۱۴۰۱) تقدیم شد و اعلام مکرر طی دو ماه اخیر به استحضار می‌رساند بدلیل استمرار معذوریت‌های شخصی که مانع از انجام خدمت موثر برای اینجانب شده است با عذرخواهی مجدد ادامه حضور در استانداری امکان پذیر نیست.

لذا ضمن طلب حلالیت به دلیل ناتوانی از خدمت در شان مردم شریف، کارکنان خدوم، مسوولان و علما و اندیشمندان و فعالان عرصه‌های مختلف و تشکر فراوان از اعتماد جنابعالی و مقام عالی وزارت و افتخار به فرصت خدمتی که به اراده خداوند و عنایت شما فراهم گردید، امانت سنگین معاونت استانداری تقدیم حضور می گردد.

امید است این جسارت بنده را با دیده مثبت از جهت فراهم نمودن داوطلبانه فضای خدمت برای خدمتگزاری موثرتر به جامعه اسلامی توسط خادمی دیگر در نظر آورده و انشالله تدبیر لازم اتخاذ فرمایید.

به امید رسیدن استان فارس به قله‌های سعادت و پیشرفت و خوشبختی.

Mohebbipoor 3