بستن

خطوط موازی نقاش گراشی در لار

هفت برکه:نقاشی‌های ملیکا بلبلی روی دیوار نگارخانه علیشیر لارستان به مدت هفت روز در معرض دید علاقه‌مندان به نقاشی قرار گرفت.

به گزارش هفت برکه: نمایشگاه ملیکا بلبلی با عنوان خطوط موازی از ششم تا دوازدهم اسفند ماه در نگارخانه علیشیر به نمایش گذاشته شد. او در گفت و گو با هفت برکه می‌گوید:«چهارده اثر از من و هشت اثر از همکارم محمد صادق معتقدی در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان به نقاشی قرار گرفت.»

او هدف از برگزاری این نمایشگاه را کسب تجربه شخصی اعلام می‌کند و می‌گوید:«اکثر کارهایی که پیش از این انجام می‌دادم کپی از اثرهای دیگر بود این بار می‌خواستم در سبک جدید تجربه کسب کنم و بیشتر از ایده‌های خودم استفاده کنم.»

هنرمندان و نقاش‌های گراشی به حمایت از این هنرمند جوان ششم اسفند ماه، در روز افتتاحیه‌ از این نمایشگاه بازدید کردند. او همچنین سال پیش نیز نمایشگاهی با عنوان بومرنگ در گراش و در گالری اُ برگزار کرد. او همچنین در بهمن ماه امسال در نمایشگاه گروهی وقفه در تهران نیز حضور داشت.

3 نظر

  1. با نگرشی تازه به سروده وحشی بافقی باید به این شرع وند گراشی کامنت نویس یادآوری کرد . ” تو مو می بینی من پیچش مو ” که تو این همه زیبایی، هنر، خلاقیت، کار، پشت کار، عشق,علاقه، هنرمندی، احساس و آفرینش هنری را نمی توانی ببینی و یا قادر به درک و دیدن این همه کوشش و تلاش نیستی، سر راست مثل گزمه های طالبان و محتسبان طاعن، سرزنشگر و عبیب جو رفته ای سراغ حجاب و طعنه زدن، این نوع کارها خوبیت ندارد بقول مولانا ” اگر نداری دانش ترکیب زنگ –بین گلها زشت یا زیبا مکن ” ” خوب دیدن شرط انسان بودن است — عیب را در این و آن پیدا مکن” هنر و هنرمند را درک نمی کنی کاری به آنها نداشته باش برو دنبال کسب و کار خود .
    پیشنهادی به هنرمندان نقاش و صورتگر و دوستداران این هنرمندان و این نوع هنرها در گراش. آگر امکان داشته باشد و یا میسر گردد خوب است با مشارکت یکدیگر و یا با همراهی هنرمندان شهرهای مجاور گروهی تشکیل دهید و با همکاری دو سه شخصیت موجه معتبر و شایسته و البته هنر دوست و مشوق هنرمندان در گراش روی این موضوع کار کنید که نمایشگاهی در دبی با همکاری گراشیها توانا در آنجا داشته باشید و بتوانید کارهای هنری خوب خودتان را در آن نمایشگاه بفروش برسانید که هم درآمدی باشد و هم جوانان مستعد هنر در گراش تشویق شوند و بدانند هنرمند هم می توان با هنرش امرار معاش کند و زحمتش بی مزد نخواهد ماند. من از گراشیها دبی رو شنیده ام که امکان کار هنری و نمایشگاهی در دبی است و استقبال می کنند. فراموش نشود اغلب گراشیها در دبی دوست و آشنا دارند شاید ما خودمونیها هنوز به ستایش هنر و پرداخت بها برای آن نرسیده ایم ولی در دبی اگر نمایشگاه خوب برگزار شود دیگرانی هستند که هنر را قدر بدانند و بهایش بپردازند

  2. به لغزبان!
    اولاََ متوجه نشدی چی گفتم.
    ثانیاََ من هنرمندم و هنرمندان را دوس دارم و البته هنرشان را ، و نیاز به مغلطه‌بازی و سفسطه‌بازی و جانبداری شما نیست.
    ثالثاََ تو برو پیچش موی خانم خودت رو بچسپ، چیکار به دیدن پیچش موی نامحرم داری!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top