بستن

اسامی پذیرفته‌شدگان پنجمین جشنواره گریش‌بانگ اعلام شد

هفت‌برکه: دبیرخانه پنجمین دوره جشنواره دوبله و تولیدات رادیویی گریش‌بانگ لیست اسامی پذیرفته‌شدگان این دوره را اعلام کرد. جشنواره پنجم گریش‌بانگ در روز شنبه ۲۹ بهمن‌ماه برگزار خواهد شد. لیست پذیرفته‌شدگان را می‌توانید در انتهای این خبر ببینید و یا به فرم پی‌دی‌اف از اینجا دریافت کنید.

محمد رستم‌پور، دبیر جشنواره گریش‌بانگ، در مورد آمار شرکت‌کنندگان و پذیرفته‌شدگان در این دوره گفت: «از ۸۷ شرکت‌کننده، ۱۴۰ اثر در بخش‌های تولیدات رادیویی رضوی، گویندگی، پادکست و دوبله به دبیرخانه ارسال شده است. پس از بازبینی و بازشنوی آثار توسط هیات گزینش جشنواره، ۱۲۶ اثر به جشنواره راه پیدا کرد و ۱۴ اثر از لحاظ فنی رد شد.»

رستم‌پور افزود: «این جشنواره در دو بخش استانی و کشوری برگزار می‌شود. در بخش استانی، از شهرهای گراش، فسا، شیراز، لار و جهرم شرکت‌کننده‌ی بیشتری استقبال کرده بودند و از شهرهای دیگر استان فارس مثل مرودشت، کازرون، داراب، خنج، علامرودشت، گله‌دار و ارد نیز علاقه‌مندانی شرکت کرده‌اند. در بخش کشوری نیز علاقه‌مندانی از شهرهای سراسر ایران از جمله تهران، دزفول، کرمان، قم، مشهد و تبریز آثارشان را ارسال کرده‌اند.»

محمدعلی شامحمدی، تهیه‌کننده جشنواره گریش‌بانگ، در مورد اجرای جشنواره خبر داد: «با تصمیم هیات برگزاری، جشنواره امسال در یک روز برگزار می‌شود. افتتاحیه جشنواره از صبح شنبه ۲۹ بهمن‌ماه ساعت ۸:۳۰ صبح با دو کارگاه استاد فرزان خانجانی افشار از تهران با موضوع «شیوه‌های نوین در گفتار» و کارگاه دوم از ساعت ۱۰:۳۰ استاد مسعود فرخ‌زاده از مشهد با موضوع «لحن، قدرت، تاکید و مکث در گفتار رادیویی» همراه با اعطای مدرک برگزار می‌شود. عصر شنبه از ساعت ۱۶ الی ۱۹ آثار پذیرفته شده در جشنواره در سینما فرهنگ گراش پخش خواهد شد. اختتامیه‌ی جشنواره نیز از ساعت ۲۰ تا ۲۲ با حضور مهمانان و داوران و شرکت‌کنندگان و عموم مردم در سینما فرهنگ برگزار خواهد شد.»

 

دیگر خبرهای جشنواره گریش‌بانگ را از این صفحه دنبال کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top