بستن

نصب ۵ دوربین ترافیکی-امنیتی جدید در اطراف شهرداری

هفت‌برکه: پنج دوربین مداربسته جدید در اطراف میدان شهید برزگران نصب خواهد شد. برای نصب این دوربین‌ها چند روز اخیر مسیرهای منتهی به شهرداری به طور موقت محدود شده است.

به گزارش هفت‌برکه، ترافیک است و علاوه بر صدای بوق‌ ماشین‌ها، صدای چکش برقی و کندن آسفالت هم از دور به گوش می‌رسد، کارگرها در میدان شهید برزگران مشغول به کار هستند ولی این بار نه برای طرح اصلاح میدان شهید برزگران، خیالتان راحت سرعت‌کاه هم قرار نیست نصب شود، این بار کارگران مشغول هستند تا سازکار  نصب دوربین‌های امنیتی در میدان شهید برزگران را آماده کنند.

مهندس مجید عباسی، کارشناس بخش عمران شهرداری گراش در گفتگو با هفت‌برکه گفت: «قرار است دوربین‌های امنیتی که در جلسه شورای ترافیک مصوب شده است در سه نقطه دیگر از شهر نصب شود، برای نصب نیاز بود که حفاری انجام شود تا کابل‌ها رد شوند، این ترافیک و فعالیت چند روز اخیر در میدان شهید برزگران به همین دلیل است و ربطی به پروژه اصلاح میدان شهید برزگران ندارد اما در نصب پایه‌های دروبین تمامی مواردی که در طرح اصلاح میدان دیده شده است را لحاظ کرده‌ایم و در آینده نیاز به تغیرات و جابجایی نیست.»

مهندس عباسی در ادامه افزود:‌ «یک دوربین ۳۶۰ درجه در میدان شهید برزگران، دو دوربین در بلوار معلم و دو دوربین هم در بلوار سعادت نصب می‌شود.»

مهندس عباسی با اشاره به اینکه طرح اصلاح میدان شهید برزگران هم آماده است گفت: «طرح اصلاح میدان آماده است و ان‌شاالله باید با هماهنگی شهردار احتمالا قبل یا بعد از عید نوروز کار شروع شود. پروژه نصب دوربین‌ها تا پایان سال تمام می‌شود.»

بهمن‌‌ماه سال ۹۹ سامانه پایش تصویری شهر گراش با ۱۲ دوربین به بهره‌برداری رسیده بود، ۱۲ دوربین نصب شده در سال ۹۹ امنیتی بود و حالا ۵ دوربین ترافیکی_ امنیتی هم به آن اضافه شده است.(خبر در هفت‌برکه)

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top