بستن

محمد کاظم محمودی از کن نمی‌ترسد

اختصاصی گریشنا:‌ محمد کاظم محمودی اولین اثر داستانی خود را برای جشنواره کن فرانسه ارسال کرد.

محمد کاظم محمودیمراحل فنی تازه‌ترین فیلم کوتاه کاظم محمودی با نام «من از فردا می‌ترسم» در تهران به پایان رسید. او این فیلم را برای گزینش به جشنواره کن فرستاده است. محمود می‌گوید امیدوار است که فیلم در این جشنواره پذیرفته شود اما به جز کن فیلم به چند جنشواره معتبر دیگر نیز ارسال خواهد شد.

کاظم محمودی بعد از دو تجربه کارگردانی برای گراش به نام‌های «گراشی شهری که بود» و «طریقت جاوید» پروژه پشت صحنه سریال عظیم در چشم باد به نام «نگاهی در چشم باد» را آغاز کرد. «من از فردا می‌ترسم» نخستین تجربه کارگردانی محمودی در ساخت یک فیلم داستانی است. این فیلم ۱۶ دقیقه‌ای برای ارسال به کن تدوین مجدد شده و با زمان ۱۵ دقیقه به فرانسه ارسال شد.

فیلم داستان دختری به نام سارا است که  در وضعیت بدی قرار دارد. او در گذشته همیشه متکی به مادر خود بوده و اکنون در آستانه تصمیم مهمی قرار دارد. نیوشا مامنی، سیامک احصایی، عطیه غبیشابی، داریوش هاشمی، علی دهبان، فرهاد مومنی و طاهره سیرتی گروه بازیگران جوان این فیلم را تشکیل می‌دهند.

محمد کاظم محمودی از دهه هشتاد فعالیت خود را در پشت صحنه سینما و تلویزیون آغاز کرد. تجربه دستیار کارگردانی در فیلم‌ها و سریال‌های در مسیر زاینده رود، دنده معکوس، وقتی مینا گم شد، امروز و فردا… را دارد. او در فیلم‌های گیلانه،حرفه‌ای‌ها و دماغ نیز دستیار فیلمبردار بوده است. از چند سال پیش محمودی با ادامه تحصیل در رشته صدا و تدوین سینمایی سعی کرد مسیر آینده خود را در سینما هموار کند. به تازگی که حضور در صحنه تئاتر را نیز تجریه کرده است.

من از فردا می‌ترسم
من از فردا می‌ترسم

 من از فردا می ترسم

نویسنده، کارگردان و تهیه کننده: کاظم محمودی/ مجری طرح گراش فیلم

بازیگران: نیوشا مامنی.سیامک احصایی.عطیه غبیشابی.داریوش هاشمی.علی دهبان.فرهاد مومنی.طاهره سیرتی

دستیار یک وبرنامه ریز: الهام ذوالقدر / منشی صحنه: ایلار تقوی/تصویر بردار و تدوین: علی اسکندری/ صدا بردار: مجید هاشمی پور/ طراح صحنه و لباس: نوید اسجودی/ طراح گریم: سید جلال موسوی/ عکاس: محسن سکوتی

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top