بستن

۱۷۰۰ بیمار خاص زیر چتر موسسه باب‌الحوائج گراش

هفت‌برکه: همایش بیماران خاص همزمان با آغاز دهه مبارک فجر برگزار شد، ۱۷۰۰ بیمار خاص تحت پوشش موسسه باب‌الحوائج گراش هستند.

به گزارش هفت‌برکه، چهارشنبه ۱۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ همایش بیماران خاص همزمان با آغاز دهه مبارک فجر با حضور مسئولین در سالن اجلاس هلال احمر برگزار شد.

این مراسم با حضور سیدمحمدباقر بخشایش‌پور، امام جمعه گراش، مهدی حلیمی، رضا اسدی، مدیر عامل موسسه حمایت از بیماران خاص باب الحوائج شهرستان گراش، شهردار، محمد شکاری ٰرئیس هلال احمر شهرستان گراش و جمعی از بیماران و خانواده‌های تحت پوشش موسسه حمایت از بیماران خاص باب الحوائج شهرستان گراش برگزار شد.

رضا اسدی، مدیر عامل موسسه حمایت از بیماران خاص باب الحوائج شهرستان گراش در گفتگو با هفت‌برکه گفت: «این موسسه از سال ۸۹ فعالیت خود را آغاز کرده و در سال ۹۰ با شماره ۱۴ به ثبت رسید و فعالیت خود را به صورت رسمی شروع کرد. موسسه ۱۷۰۰ بیمار از شهرستان‌های جنوبی فارس مثل گراش، اوز، لار، بستک، لامرد تحت پوشش دارد و علاوه بر بیماران خانواده هم تحت پوشش موسسه باب الحوائج هستند.»

اسدی در ادامه افزود: «این موسسه در حمایت از بیماران و خانواده بیماران خاص را ماهانه حمایت می‌کند تا کمی از مشکلات این عزیزان را کاهش دهیم. علاوه بر این مرکز یک کلینیک دندانپزشکی با تعرفه‌های کمتر و حمایت از مردم هم در مرکز هلال احمر دایر است که مردم می‌توانند از خدمات آن بهره ببرند. هر ماه داروهای مورد نیاز هر بیمار به صورت رایگان توزیع می‌شود، این مرکز ابتدا ۴ سال در بیمارستان گراش مستقر بود ولی بعد از آن به هلال احمر منتقل شد.»

سیدمحمدباقر بخشایش‌پور، امام جمعه گراش ضمن تکریم از برگزار کنندگان این مراسم گفت: «خدا را شاکریم از این که توفیق به ما داده است تا در یک کشور اسلامی زندگی کنیم که خودمان برای خودمان تصمیم بگیریم و مسئولین را خودمان انتخاب کنیم و برای آینده کشور و حیات خودمان نقش مضاعف و مهمی داشته باشیم، حکومت دوران پهلوی حکومتی بود که مردم از خودشان هیچ اختیاری نداشتند، نه تنها مردم، شاه ما هم اختیاری نداشت. در زنگ انقلاب مدرسه شادرام هم عرض کردم که شاه حتی اختیار جابجایی یک سرباز را هم نداشت، امروز ملت به برکت انقلاب اسلامی همه مسئولین و حتی رهبر را هم به واسطه انتخاب می‌کنند و این استقلال و امنیت را در هیچ کشوری نداریم.»

موسسه در حمایت از بیماران و خانواده بیماران خاص در کنار برگزاری این همایش، نمایشگاهی هم برای تست قندخون و فشار برپا کرده بود که حاضرین در مراسم به صورت رایگان این تست‌ها را انجام دادند.

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

6 نظر

  1. یک خسته نباشید غرّا و صد آفرین با صدا برای آقای رضا اسدی و موسسه حمایت از بیماران خاص و هزار سپاس و تشکر برای خیّرین پشتیبان ایشان، البته تشکر برای امام جمعه که زحمت کشیده و قدم رنجه داشته اند و قند خونی هم ضمن تکریم برگزارکنندگان در محل از خودشان گرفته نبایستی فراموش شود. جناب لغزیان باز هم از امام جمعه محترم گراش تشکر مصاغف دارد بابت شکر گزاری از خداوند که این توفیق را به ما داده که در کشور اسلامی زندگی کنیم که خودمان برای خودمان تصمیم بگیریم و مسئولین را خودمان انتخاب کنیم و برای آینده کشور و حیات خودمان نقش مهم و مضاعفی داشته باشیم. بیجاره پدر بزرگ و پدرانمان چه بدشانسی داشته اند که مثل ما این توفیق نصیبشان نبوده و در دوره حکومت پهلوی بوده اند که هیچ اختیاری نداشته اند. البته جناب لغزیان که در دوره حکومت پهلوی نبوده و هنوز هم نمی داند در آن دوره چه خبرها بوده و خودش کجا بوده، بگدریم این مهم نیست گیرم در جایی بین صُلب و ترائب گیر افتاده بوده و یا در انتظار که کشور اسلامی شود و قدم به خاک پاک گراش بگذارد آنچه مهم است فرمایشات جناب امام جمعه محترم است که بدانیم نه تنها پدر بزرگ و پدران گراشی اختیاری نداشته اند بلکه که شاه اشان که پهلوی بوده نیز بی اختیار بوده و ول معطل. آفرین بر امام جمعه که این اطلاعات را به ما داد که دیگر پدران و یا پا به سن گداشته ها گراشی نتوانند برای ما جوونها سوسکه بیایند و با خالی بندی و چاخان از آن دوره تعریف کنند. بیچاره آنها اختیاری چیزی نداشتن حتی آن زمان تلفن همراه و ایران سل ندیده بودند تا چه برسد که داشته باشند و بتوانند احوالی و خبری از یگدیگر بگیرند. شگر گزاری فراموش نشود

  2. آ آ آی اهالی قلم و فرهنک شاغل در گریشنا هر چند تعداد که هستید. میشود از شما خواهشی کرد ؟ لطفا هر وقت خواستید کامنتی و یا نوشته ای به زبان فرنگی و اهل فرنگ بنوسید ترجمه آنرا هم به زبان آدمیزاد که همان فارسی شکری باشد زیرش بنوسید. این بار جناب لغزیان بختش یاری کرد و ماسماک همراه همکارش اپلیکشن ترجمه داشت. در آینده شاید بختش یاری نباشد و سه پلشکی آورد.
    کاکام احمد ( اگر همراه همکارم من خالی بندی ترجمه نکرده باشد) باور مَکو اِی کَلوم مبارک خودحضرت نی، شو اَجَم بستن کجا میخ آهنی به فرق سرت کوبیدن مثل تماس با نامحرم است. فوقش حواست نبود و نامحرمی لمس کردی. حضرت رحمت للعالمین در توبه و استغفار نشان داده احتیاج به میخ طویله بسر فروکردن نیست. این اعجوبه های طالبانی با شلاق و میخ کوبیدن سر وکار دارند این کارها از رحمت و مهربانی حضرتش بدور می باشد. احتمالا فرنگیها گولت زده اند و ترجمه درستی از سخنان پیامبر نکرده اند.

  3. لفظ قلم طنز پرداز تیکه انداز آقای لغزیان
    بارها مطلبی و این حدیث برای گریشنا فرستادم در مورد عکسی که مشخصا معلوم هست که هست و چه هست. سانسور کردند و درج نشد. پس راهکار دیگر انتخاب کردم. سوال اول اینجاست اگر مصداق این حدیث من و تو و آنها بودند فرد در عکس چه استدلالی می‌کرد و چه می گفت؟ سوال دوم چرا گریشنا سانسور میکنه؟

  4. شرع وند گراشی احمد:
    –تیکه انداختن به پدید آورندگان معضلات برای مردم بسیار خوشتر و صوابتر است از سنگ اندازی به مردمان.
    –این ابواب جمعی گریشنا بدرستی پیرو ان لایق و صادق مدیران رسانه های کشور و وزارت ارشاد حکومت اسلامی هستند سانسور جز لاینفک وجودشان است اجرای دسنورات بزرگان بر این همشهریان واجب الاجراست،کلی نوشته ها و حرفهای جناب لغزیان سانسور می کنند. تو هم مثل من به روی مبارکشان نیاور و بیشتر بنویس تا خسته شوند و از دستشان در رود و حرف من و تو را منشر کنند.حسته نشو بنویس بگذار آنها از سانسور کردن خسته شوند.
    –حالا شرع وند گراشی چرا حدبث و داستان مورد نظرت به فرنگی نوشته ای که مثلا چه بشود خداوند و اهل حنّت در روز محشر فقط عربی بلد هستند عجمی و یا فارسی یا فرنگی زبان دوزخیان است. باور کن من خودم این موضوع مستقیم از تلویزیون شنیده ام سعی کن عربی بنویسی.
    —شرع وند جان تو طاهر عکس و لمس و لبخند دیده ای. اشتباه می کنید. صاحب عکس مورد ایرادشما این موضوعات لمس و تماس را از من تو بیشتر می داند متخصص این نوع مسائل هستند بی خودی شک نکن و ایراد نگیر بگدار به لمس و نگاهشان برسند شاید همان لحطه در حال ذکر باشند و در عکس معلوم نباشد. اینها اصحاب صاحب فرمایش “ملعون سرش کج کرده ام ” هستند ایرادشما به گردشان هم نمی رسد. برو جانم به کار و زندگیت برس تا انها هم به حال کردنشان برسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 نظر
scroll to top