بستن

هدیه حسین‌زاده در روز گراش: تزریق ۵۰ میلیارد تومان به تونل بالنگستان

هفت برکه:با پیگیری نماینده  از سوی وزارت راه و شهرسازی ۵۰ میلیارد تومان به ساخت تونل بالنگستان اختصاص یافت تا پس از سال‌ها توقف، این پروژه از سر گرفته شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده: با پیگیری‌های مکرر و ویژه مهندس حسین‌زاده و اختصاص ۵۰ میلیارد تومان بودجه از سوی وزارت راه و شهرسازی، عملیات ساخت تونل شهدای خلیج فارس (بالنگستان) از سر گرفته خواهد شد.

عملیات ساخت این تونل از سال ۱۳۹۰ آغاز شده بود اما پس از چند سال به دلیل کمبود بودجه متوقف شد. این تونل ۸۵۳ متر طول دارد که قرار است با این اعتبار مراحل لاینینگ (تحکیمات ثانویه)، روشنایی و روسازی آن انجام بگیرد.

نائب رییس مجمع نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی از تلاش‌های مرحوم رستم قاسمی، وزیر فقید راه و شهرسازی، دکتر بذرپاش، وزیر کنونی راه و شهرسازی، دکتر خادمی، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، دکتر امانی، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، دکتر ایمانیه، استاندار فارس و مهندس شبانی، مدیرکل راه و شهرسازی لارستان قدردانی کرد.

گفتنی است با اتمام این پروژه و تکمیل جاده چک‌چک مسیر دسترسی شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم به خلیج فارس و شهرستان‌های لامرد، مهر و عسلویه کوتاه‌تر و هموارتر خواهد شد.

 

2 نظر

  1. https://www.gerishna.com/archives/107606

    برای این پروژه قبلا خبر از اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان داده شده بود که عملا این بودجه اختصاص پیدا نکرد

    این بودجه ۵۰ میلیاردی جدا از ۱۰۰ میلیارد است یا همان بودجه قبل است

    اینکه به بفرمایید این پروژه کی به بهره برداری می‌رسد و عملا این بودجه تا چه زمانی جذب می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top