بستن

برگزاری اولین کنکور زمستانی

هفت برکه: ۱۲۷ داوطلب در آزمون تجربی و ۱۶ داوطلب در آزمون زبان خارجی در اولین کنکور زمستانی برای ورود به دانشگاه حضور داشتند. این آزمون در سالن اجتماعات شوری برگزار شد.

از امسال کنکور سراسری در دو نوبت دی‌ماه و تیرماه برگزار می‌شود. با حذف دروس عمومی و زیرگروه‌ها داوطلبان فقط به سوالات تخصصی پاسخ می‌دهد و با توجه به نتایج کنکور و نمرات امتحان نهایی در مردادماه برای ورود به دانشگاه انتخاب رشته خواهند کرد. 

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان گراش: صبح امروز، ۲۹ دی ۱۴۰۱، کنکور رشته علوم تجربی شهرستان گراش در سالن اجتماعات شوری برگزار شد. ۱۲۷ دختر و پسر در آزمون تجربی حضور داشتند. دو ساعت پس از شروع کنکور سراسری تجربی، مسئولین شهرستان گراش و معاونین آ.پ از حوزه کنکور سراسری بازدید کردند.

حجت الاسلام بخشایش‌پور، امام جمعه، محمود طاهرزاده، فرماندار با همراهی عبدالرضا موغلی، معاون توسعه و پشتیبانی، مهرزاد رستم‌پور، معاون آموزشی و مهرداد بدیع‌زادگان، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان گراش برای دقایقی در سالن اجتماعات شوری حضور پیدا کردند. ریاست حوزه برعهده مرتضی ایزدی است.

داوطلبان کنکور زبان خارجی ساعت ۱۵ امروز در سالن اجتماعات شوری آزمون دادند. داوطلبان زبان ۷۵ سوال را در ۱۰۵ دقیقه پاسخ دادند. نوبت اول کنکور ۱۴۰۲ زبان خارجی در شهرستان گراش ۱۶ دواطلب داشت که یک نفر غائب بود.

فردا ۳۰ دی‌ماه داوطبان رشته‌های ریاض، انسانی و هنر کنکور خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top