بستن

یک کشته دیگر در جاده‌ها

هفت‌برکه: برخورد شدید سه خودرو در جاده اوز باعث فوت یک نفر و مصدومیت چهار نفر دیگر شد.

محمد شکاری رییس جمعیت هلال‌احمر گراش در گفتگو با هفت‌برکه گفت: «ساعت ۱۸:۴۵ با تماس انجام شده خودرو نجات هلال‌احمر گراش به محل حادثه اعزام شد. این تصادف در ۲۰ کیلومتری اوز در مسیر جاده اوز – خنج و پیش از گردنه ورا به صورت شاخ به شاخ شدن خودروها رخ داده بود.»

شکاری گفت: «در این تصادف سه خودرو با یکدیگر برخورد کرده بودند که متاسفانه همشهری ما آقای مسلم روزگاران در این حادثه جان خود را از دست داد. یک نفر همراه او در خودرو سمند، همچنین ۳ سرنشین خودرو روبه‌رو یعنی در مجموع چهار نفر دیگر نیز به دلیل شدت جراحت‌های وارده به بیمارستان اوز منتقل شده‌اند. خودرو دیگر مصدومی نداشت.»

رییس هلال‌احمر گراش در توصیه‌ای به همشهریان گفت: «عصرهای جمعه به دلیل حضور خانواده‌ها در بیرون از شهر جاده‌های بین شهر شلوغ‌تر از حالت عادی است به همین علت ضروری است همشهریان عزیز در زمان مسافرت‌های هر چند کوتاه حتما از کمربند ایمنی استفاده کنند و همچنین با سرعت مطمئن حرکت کنند. با توجه به شلوغی جاد‌ه‌ها در این ساعت‌ها، سبقت غیرمجاز یکی از عوامل اصلی تصادف‌های جاده‌ای است.»

این دومین فوتی گراشی‌ها در جاده‌های منطقه در یک هفته گذشته است. یکشنبه ۵ دی‌ماه ۱۴۰۱ فاطمه نعمتی‌پور در مسیر گراش به اوز در حادثه انحراف خودرو درگذشت.

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

2 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 نظر
scroll to top