بستن

۲۵ پزشک متخصص به کادر درمان بیمارستان گراش اضافه شد

هفت برکه: در دی‌ماه امسال بیش از بیست متخصص جدید به کادر درمانی و متخصصین بیمارستان امیرالمومنین علی(ع) گراش اضافه شدند.

به گزارش هفت برکه: بیش از بیست متخصص جدید در رشته‌های مختلف به جمع پزشکان بیمارستان افزوده شد. و پنج متخصص فعالیت خود را در این بیمارستان به اتمام رساندند. در لیست متخصصین اعزامی به بیمارستان امیرالمومنین علی(ع) این اسامی دیده می‌شود که از تاریخ یکم دی ماه فعالیت خود را در بیمارستان آغاز کردند.

دکتر حسن سمیعی متخصص آسیب‌شناسی، دکتر محسن اکبری متخصص ارتوپدی،دکتر کیمیا حیدری؛ متخصص بیماری‌های داخلی، دکتر ارغوان دوشن متخصص بیماری‌های داخلی، دکتر نیلوفر محمدی زیارانی؛ متخصص بیماری‌های قلب و عروق، ساسان نوروزی متخصص بیهوشی،دکتر مهتاب رستمی حسینخانی متخصص بیماری‌های مغز و اعصاب، دکتر ستاره هدایتی امامی متخصص بیهوشی،دکتر فائزه شمس متخصص جراح عمومی، دکتر مجتبی فروحی متخصص جراحی عمومی، دکتر ایمان احراری؛ متخصص جراحی مغز و اعصاب، دکتر مهرنوش مع‌الحق‌فرد متخصص چشم پزشکی، دکتر پریسا کاملی متخصص رادیوآنکولوژی، دکتر فرشته باقری متخصص رادیولوژی، دکتر سماح محرابی متخصص رادیولوژی، دکتر پرنیا ابراهیمی متخصص روانپزشکی، دکتر یسرا مرآتی متخصص روانپزشکی، دکتر سیما روستایی متخصص زنان و زایمان، دکتر ساجده فتاحی متخصص زنان و زایمان، دکتر مهدیه رحمتی متخصص طب فیزیکی و توانبخشی، دکتر موهبت اسدی متخصص کودکان، دکتر فاطمه پورشمسی متخصص کودکان، دکتر فاطمه حبیب‌زاده لمسو متخصص گوش، گلو، بینی و جراحی سر و گردن پزشکانی هستند که به جمع پزشکان بیمارستان اضافه خواهند شد.

با این حساب بیمارستان گراش دارای چهار متخصص زنان و زایمان، سه متخصص جراح عمومی، یک متخصص گوش و حلق و بینی، چهار متخصص چشم، سه متخصص ارتوپد، دو جراح مغز و اعصاب، دو متخصص قلب، دو متخصص داخلی مغز و اعصاب، چهار متخصص داخلی، چهار متخصص بیهوشی، چهار متخصص اطفال، دو متخصص کلیه و مجاری ادرار، چهار متخصص رادیولوژی، سه متخصص روانشناس، یک متخصص عفونی، دو متخصص رادیوتراپی، دو متخصص طب فیزیکی، یک متخصص آسیب‌شناسی، یک متخصص طب سنتی، سه فوق تخصص گوارش، دو فوق تخصص خون و آنکولوژی، یک جراح قلب و یک فوق تخصص بیهوشی قلب، و دومتخصص رادیوآنکولوژی است.

اما پزشکانی که فعالیتشان در بیمارستان به پایان رسیده است، دکتر مریم بختیاری متخصص کودکان، دکتر عالم زاده متخصص چشم، دکتر محبوبه هادی مقدم متخصص اورژانس، دکتر محمد بحرانی متخصص جراحی عمومی، دکتر رویا جاویدی متخصص گوش و حلق و بینی و دکتر زهرا سادات آقا میری متخصص داخلی، هستند.

دکتر محسن‌زاده،رئیس بیمارستان گراش در رابطه با تاثیرات افتتاح درمانگاه جدید می‌گوید:«کلینیک مولی‌الموحدین که قبلا در ساختمان بیمارستان واقع بود فضای دیگری نداشتیم در حالی که می‌بایست از ابتدا فضای مستقلی داشت که به همت بانی خیر و با زیربنای ده هزار متر مربع ساخته شد و کلینیک جابه جا شد و درمانگاه‌های متفرقه‌ای که در مجموعه بود تجمیع شدند. البته یکی دو درمانگاه دیگر هنوز مانده که این درمانگاه‌ها نیز به مرور به آنجا منتقل می‌شوند. مثلا مرکز پیشگیری از سرطان،کلینیک زنان این‌ها هنوز منتقل نشدند و این دو در نهایت به آنجا منتقل می‌شوند.»

محسن‌زاده گفت: «در کلینیک یک فضای خوب برای رفاه بیماران ایجاد شده است و با آسانسور مراجعین بین طبقات جابه‌جا می‌شوند و شرایط خدماتی آنجا مناسب‌تر است. هر چند هنوز هم امکانات آن کافی نیست هوز نیاز هست که تجهیز شود ولی این کار به مرور انجام می‌شود.»

او در ادامه بازخورد مردم از انتقال این درمانگاه را مثبت اعلام کرد و گفت:«مردم رضایت بیشتری در آن کیلنیک دارند و بازخوردهای مثبت بیشتری داشتیم ولی برای پزشکان و پرسنل کمی مشکلات بیشتر شده چون اول جزیی از بیمارستان بوده و رفت و آمد خیلی ساده‌تر بود. اینجا اگر در بخش کار داشتند یا درمانگاه در دسترس بود ولی حالا رفت و آمد برای آن‌ها خیلی سخت است و اگر بحث اتفاقاتی اگر برای بیمار پیش بیاید به خاطر فاصله کمی که کلینیک با اورژانس بیمارستان داشت، خیالمان راحت‌تر بود. ولی آرام آرام مثل خیلی از کلینیک‌های شهرهای دیگر که جدای از بیمارستان است ما باید بتوانیم کلینیک را توانمند کنیم و نواقص را برطرف کنیم الان در فاز گذر است و هنوز کامل نشده است. یکی از اتفاقات مثبت دیگری که به واسطه انتقال درمانگاه مولی‌الموحدین افتاده است، انتقال واحد اداری بیمارستان به محل سابق درمانگاه است که با داشتن زیربنای ۵۰۰ متر مربع فضای بهتری را در قسمت اداری بیمارستان داریم.»

برنامه پزشکان بیمارستان گراش به صورت هفتگی منتشر می‌شود و در سایت gerash.paziresh24.com بروزرسانی می‌شود.

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

1 نظر

  1. سلام علیکم
    خدا قوّت به پزشکان زحمت کش و کادر درمان.
    لطف کنید متخصص طب اسلامی و سنتی به جمع پزشکان اضافه کنید که جامعه‌ی امروز نیازی مبرم به طب اسلامی سنتی دارد.
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top