بستن

کارگاه یک روزه فیلمسازی با موبایل

هفت‌برکه: شهر گراش میزبان کارگاه یک روزه فیلم‌سازی با موبایل با تدریس محمد مقتدری است.

به گزارش هفت‌برکه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گراش با همکاری انجمن فیلم و عکس شهرستان گراش در نظر دارد کارگاه یک روزه فیلم‌سازی با موبایل با تدریس محمد مقتدری، کارگردان، تدوین‌گر، تصویربردار برگزار کند.

شرکت در این کارگاه برای عموم آزاد و رایگان است ولی حتما علاقه‌مندان باید ثبت‌نام اولیه را انجام دهند. علاقه‌مندان می‌توانند تا چهارشنبه ۳۰ آذرماه برای ثبت‌نام به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گراش مراجعه و یا با مشاره ۵۲۴۴۱۱۲۴ و ۰۹۳۳۲۹۲۸۹۶۱ تماس گیرند. شرکت‌کنندگان باید قبل از حضور در کارگاه با موبایل یک فیلم یک دقیقه‌ای از خود جهت معرفی و بیوگرافی ضبط کنند تا در زمان کارگاه نکات مهم آن بررسی و رفع اشکال انجام شود.

کارگاه فیلم‌سازی محمد مقتدری جمعه ۲ دی‌ماه ۱۴۰۱ ساعت ۸ صبح الی ۱۵ در سینما فرهنگ برگزار می‌شود.

محمد مقتدری، کارشناسی فیلمسازی و ارشد مدیریت رسانه است و از سوابق او می‌توان به تهیه کنندگی و کارگردانی و تدوینگر مستند آخر خط، جامانده‌ها، مهمونی بدون رتوش، تهیه کننده و تصویربردار و تدوین مستند حیات خانه ما، کارگردانی و تدوین نماهنگ یه پنجره فاصله، تدوین مستندهای به رنگ یاقوت، نایب الامام، کاخ‌های گلی، برگزاری دوره‌های فیلمسازی، تصویربرداری، کارگردانی، تدوین، فیلمسازی با موبایل، مدیریت رسانه اشاره کرد.

سجاد فتحی، سرپرست اداره ارشاد اسلامی شهرستان گراش در خصوص این کارگاه گفت: «فیلمسازی با تلفن هوشمند امروزه به‌ عنوان فرصت مناسبی برای مشتاقان فیلمسازی شناخته می‌شود تا با استفاده از آن و صرف هزینه بسیار کمتری نسبت به مورد استفاده قرار دادن سایر تجهیزات سینمایی، مشغول ساخت فیلم خود شوند.»

فتحی در ادامه افزود: «کارگاه ساخت فیلم با موبایل، با همکاری انجمن فیلم و عکس برگزار شده است که با توجه به کاربردی بودن کارگاه علاقمندان می‌توانند به‌ صورت رایگان در آن شرکت کنند. این کارگاه زیر مجموعه سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای است که شهرستان گراش یکی از میزبان‌های این کارگاه در فارس است.»

 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top