بستن

شب‌های ناآرام در اوز و لار

هفت‌برکه‌: دو ماه بعد از آغاز اعتراضات، شهرهایی در جنوب فارس از جمله اوز و لار نیز شاهد برگزاری تجمعات اعتراضی بود.

به گزارش هفت‌برکه، رسانه‌های لارستان چهارشنبه‌شب ۲۵ آبان ۱۴۰۱ خبر از برگزاری تجمع در برخی نقاط این شهر دادند. نخل نیوز نوشت: تعدادی از مردم در محدوده فلکه فرمانداری تا بازار امام شهر جدید لار، تجمع اعتراضی به راه انداختند.

تجمعات پراکنده از ساعت ۲۰ آغاز شد. این اعتراضات با بوق‌های ممتد خودروسواران همراه بود و ترافیکی سنگین در مرکز شهر جدید ایجاد نمود.

پس از این که نیروی انتظامی آنها را از جلوی مجتمع هلال و بازار امام (ره) متفرق نمود، معترضین که اغلب جوانان بودند، به صورت پراکنده به سمت ۴۰ متری اول، دوم و سوم رفتند.

صبح لارستان به نقل از یک مقام امنیتی نوشت: با دخالت نیروی انتظامی، سپاه و بسیج، چند نفر به صورت موقت بازداشت شدند و تجمعات به پایان رسید.

آفتاب لارستان نیز ضمن اشاره تجمع در شهر لار نوشت: «گفتنی است غیر از لار تجمعات اعتراضی دیگری در اوز، فیشور، خنج و بلغان در این شب‌ و شب‌ گذشته گزارش شده است.»

تجمع سه‌شنبه‌شب ۲۴ آبان‌ماه ۱۴۰۱ در اوز بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت و تصاویری از آن در رسانه‌های خارج از کشور منتشر شد. دیشب نیز تصاویری از لار، خنج و فیشور در این رسانه‌ها منتشر شد.

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top