بستن

شیخ احمد روی جلد روزنامه ۷ صبح تهران

هفت‌برکه: روزنامه هفت‌صبح یکی از روزنامه‌های خواندنی تهران روز سه‌شنبه ۱۷ آبان در آستانه جام جهانی قطر گزارشی از ایرانیان ساکن قطر دارد. عکس شیخ احمد انصاری خیر شناخته شده گراشی روی جلد شماره ۳۳۵۴ هفت‌صبح دیده می‌شود.

این عکس را مهدی خوشبخت روابط عمومی علوم پزشکی گراش در یکی از آخرین دیدارهای شیخ احمد از گراش گرفته است و پیش از این روی جلد نشریه افسانه گراش نیز منتشر شده بود.

هفت صبح در گزارش «از ایرانی‌های ساکن قطر چه می‌دانید؟» با پیمان یکی از ساکنین قطر گفتگو کرده است و او شیخ احمد انصاری گراشی را به عنوان یکی از معروف‌ترین ایرانیان قطر معرفی می‌کند. در گزارش به نقل از سفیر ایران در قطر به نامگذاری یکی از خیابان‌های قطر به نام شیخ احمد انصاری نیز اشاره شده است.

بر اساس برآورد هفت صبح ۷۰۰ دانش آموز ایرانی در قطر درس می‌خوانند و برآورد می‌شود در مجموع ۷۵ هزار ایرانی در قطر ساکن هستند. خانواده بهبهانی، عبدالغنی و العمادی از دیگر خانواده‌های هستند که در این گزارش به آنان اشاره شده است.

به بازار سوق واقف معروف به بازار ایرانیان نیز در این گزارش اشاره شده است. این بازار صد ساله یکی از دیدنی‌های دوحه و یکی از بازارهای مهم این شهر است که برای یادآوری روزگاران قدیم بازسازی شده است.

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top