بستن

انتصاب در معاونت بهداشت: دو گراشی رییس دو درمانگاه گراش

هفت‌برکه: بدریه قدسی به عنوان سرپرست مرکز خدمات جامع سلامت محمد رسول الله(ص) و زینب فولادی‌پور به عنوان”سرپرست مرکز خدمات جامع سلامت حضرت ابوالفضل (ع) منصوب شدند.

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی گراش، مهندس علیرضا مساح، معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی گراش در احکامی جداگانه بدریه قدسی را به عنوان سرپرست مرکز خدمات جامع سلامت محمدرسول الله(ص) و زینب فولادی‌پور را به عنوان سرپرست مرکز خدمات جامع سلامت حضرت ابوالفضل (ع) منصوب کرد. (در سایت شبکه بهداشت بخوانید.)

پیش از این بدریه قدسی مراقب سلامت مرکز خدمات جامع سلامت محمدرسول الله(ص) و زینب فولادی‌پور مراقب سلامت مرکز خدمات جامع سلامت حضرت ابوالفضل (ع) را به عهده داشت.

زینب فولادی‌پور کارشناسی مامایی  است و به مدت ۴ سال در زایشگاه بیمارستان امیدوار اوز  و به مدت ۴ سال در پست‌های مختلفی در مجموعه دانشکده علوم پزشکی  گراش مشغول خدمت بود. فولادی‌پور در حال حاضر به عنوان مامای مرکز خدمات جامع سلامت حضرت اباالفضل(ع) گراش نیز مشغول است و با حفظ سمت به سرپرستی این مرکز در آمده است.

بدریه قدسی نیز دارای مدرک کارشناسی مامایی است و به مدت ۹ سال در پست‌های مختلفی در مجموعه علوم پزشکی گراش حضور داشته، او هم اکنون نیز به عنوان مامای مرکز خدمات جامع سلامت محمد رسول الله (ص) گراش مشغول به خدمت بوده  با حفظ سمت به سرپرستی این مرکز در آمدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top