بستن

اتاق اصناف نمایشگاه عرضه مستقیم کالا برگزار می‌کند

هفت برکه: بعد از سه سال وقفه در برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا به دلیل شرایط کرونا، از ۱۵ تا ۲۵ شهریور این نمایشگاه در گراش برگزار می‌شود. 

اسماعبل بلبلی رییس اداره صمت گراش در مورد این نمایشگاه به هفت‌برگه گفت: «معمولا در هر شهرستان سالانه نمایشگاه‌های مختلف عرضه مستقیم کالا، نمایشگاه فصلی پاییزه و بهاره یا نمایشگاه‌های تخصصی مانند مبل برگزار می‌شود. در سه سال گذشته به دلیل شیوع کرونا نمایشگاهی برگزار نشده بود. از سال قبل برنامه‌ریزی برای برگزاری نمایشگاه انجام شد ولی با قرمز شدن شرایط شهرستان، این نمایشگاه منتقی شد. امسال شرکت دیگری با نام شرکت سایه با مدیریت آقای مختارزاده برای برگزاری نمایشگاه پیش‌قدم شد.»

بلبلی در مورد تفاوت نمایشگاه‌های مختلف عرضه کالا گفت :‌ «این نمایشگاه با نمایشگاه مشاغل خانگی و صنایع دستی که میراث فرهنگی برگزار می‌کند متفاوت است. نمایشگاه عرضه مستقیم کالا از طرف اتاق اصناف و برای تنظیم بازار عرضه برگزار می‌شود و در آن عرضه کالا از طریق اصناف و دارندگان پروانه کسب انجام می‌شود.»

بلبلی در مورد شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه گفت: «۲۰۰ غرفه پیش‌بینی شده بود ولی چون نمایشگاه در شهرستان دیگری تمدید شد در نهایت حدود ۹۰ غرفه‌دار در نمایشگاه حضور دارند. ۱۵ تا ۲۰ غرفه‌دار از خود شهرستان نیز در نمایشگاه مشارکت دارند که برای غرفه‌داران بومی در صورت داشتن پرونه کسب هزینه نصف محاسبه می‌شود.»

رییس اداره صمت گراش در مورد زمان برگزاری گفت : «چون روز پایانی نمایشگاه با روز اربعین همزمان است احتمال خیلی زیاد نمایشگاه چند روز بعد از اربعین نیز تمدید می‌شود.»

عکس‌های نازنین کشاورز از روزهای آغازین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا را ببنید:

 

 

1 نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top