بستن

متقاضیان مرحله‌ی سوم مسکن ملی اولویت‌بندی شدند

هفت برکه:با انجام قرعه کشی بین هزار و ۱۶۸ متقاضی نهضت ملی مسکن گراش، متقاضیان در مرحله‌ی سوم، زیر نظر هیات نظارت، اولویت‌بندی شدند.

بـه گـزارش روابـط عـمومی بـنـیاد مـسکـن انقلاب اسلامی شهرستان گراش:جلسه‌ی اولویت‌بندی متقاضیان نهضت ملی مسکن، پنجم شهریور ۱۴۰۱ در فرمانداری برگزار شد. در این جلسه متقاضیان نهضت ملی مسکن که تا تاریخ سوم شهریور ۱۴۰۱ در سامانه مسکن ملی تایید نهایی شده بودند، اولویت‌بندی شدند.

هیات نظارت شامل نماینده فرماندار، حراست فرمانداری، نماینده دادستان، مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گراش، ریاست اداره راه و شهرسازی شهرستان گراش و نماینده سنی متقاضیان نظارت بر این قرعه‌کشی را برعهده داشتند و اولویت بندی تعداد هزار و صد و هشت متقاضی به صورت قرعه کشی تعیین شد.

پیش از این نیز تعداد صدو پانزده متقاضی در مرحله اول و ششصد و ۹ متقاضی در مرحله دوم، طبق قرعه‌کشی اولویت‌بندی شده بودند.با قرعه‌کشی در مرحله‌ی سوم در شهر گراش مجموعاً تعداد هزار و هشتصد و ۹۲ متقاضی اولویت‌بندی شده‌اند.با توجه به تامین زمین جهت ساخت هزار و صد و شصت و چهار واحد در شهر گراش، متقاضیان پس از تامین زمین، براساس اولویت‌بندی تخصیص پروژه خواهند شد.

روابط عمومی اداره بنیاد مسکن در گفت‌وگو با هفت برکه گفت:«متقاضیان مرحله‌ی اول به دلیل تغییر در نقشه و اصلاح آن از ۵ طبقه به دو طبقه و تغییر اسکلت آن از بتنی به بنایی در مرحله‌ی اصلاح پروانه ساخت، هستند. محل ساخت ۴۹ واحد از تعداد ششصد و ۹ متقاضی مرحله دوم نیز در خیابان عاشورا تعیین شده است. و این ۴۹ نفر در مرحله‌ی صدور پروانه‌ی ساخت هستند. بلوک‌های چهارصد و شصت متقاضی مرحله‌ی دوم نیز در زمینی پشت آبشار اندیشه ساخته خواهد شد. که در مرحله‌ی آماده‌سازی زمین برای ساخت و تخصیص و تعیین قطعه متقاضیان قرار دارد و صدور دستور نقشه نیز در حال پیگیری است.»

او ادامه داد:«محل ساخت واحدهای حدود سیصد تا چهارصد نفر متقاضیان مرحله سوم پشت آبشار اندیشه خواهد بود و مابقی افراد نیز باید منتظر تامین زمین از سوی اداره‌ی راه و شهرسازی بمانند.»

از این‌جا می‌توانید اسامی متقاضایان بر اساس اولویت‌بندی طبق قرعه‌کشی انجام شده را ببنید.

 

 

 

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top