بستن

پیام تسلیت امام جمعه گراش برای درگذشت آیت‌الله موسوی لاری

گریشنا: امام جمعه گراش در پیامی درگذشت نماینده ولی فقیه در لارستان را تسلیت گفت.

به گزارش گریشنا حجت‌الاسلام و المسلمین سید رضا حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه گراش در پیام تسلیتی درگذشت آیت‌الله سید مجتبی موسوی لاری نماینده ولی فقیه در لارستان را تسلیت گفت. در این پیام آمده است:

بسم الله ‌الرحمن ‌الرحیم

« انا الله و انا الیه راجعون»

با کمال تاسف و تاثر، ضایعه ارتحال عالم مجاهد جناب مستطاب آیت‌‌الله آقا مجتبی موسوی لاری (قدس‌الله نفسه زکیه) موجب تالم فراوان گردید. آن عالم مجاهد و سالک الی‌الله که عمری با قلم روشنگر خود موجب هدایت و با سلوک خود موجب بصیرت و با تحمل درد‌های و رنج‌های فراوان موجب عبرت عباد ‌الحق بود به دیار حق شتافت و روح بلندش در جوار اجداد طاهرین سکنی گزید. «عاش سعیدا و مات حمیدا» رجاء واثق است که آن عالم مجاهد و فقیه بزرگوار یکی از مصادیق آیه کریمه «یا ایتها ‌النفس‌ المطمئنه ارجعی الی ربک» باشد.

اینجانب این ضایعه مولمه را به ولی الله الاعظم (عجل‌الله تعالی فرجه ‌الشریف) و رهبر معظم انقلاب و مراجع عظام (ادام ‌الله ظلهم) به ویژه به بیت شریف آن مرحوم و آقا‌زادگان گرامی و سایر بستگان و شاگردان داغدار، کلیه اهالی شریف خطه فارس و لارستان تسلیت عرض می‌نمایم و از ذات اقدس باریتعالی علو درجات و غفران را برای آن مرحوم مسئلت دارم. خداوند با اجداد طاهرین‌اش محشور فرماید.

امام جمعه شهر گراش

سید رضا حسینی

۲۰/۱۲/۱۳۹۱

عکاس پایگاه خبری هفت‌برکه گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top