بستن

هم دانش‌آموزان، هم والدین در کارگاه‌های انتخاب رشته نردبان

هفت‌برکه: ۱۴۴ دانش‌آموز و  داوطلب کنکور با مراجعه به پایگاه تخصصی انتخاب رشته کنکور از خدمات ارائه شده در همایش نردبان و همچنین مشاوره‌های تخصصی، استفاده کردند.

به گزارش سارا کارگر، مسئول روابط عمومی نردبان پایگاه انتخاب رشته کنکور گراش از تاریخ ۱۴ مرداد لغایت ۲۰ مرداد برگزار شد، در پایان این همایش هر کدام از داوطلبان، در اتاق تخصصی از دانشجویان و دانش‌آموخته‌های موفق شهر در زمینه‌ی تهیه لیست انتخاب رشته، مشاوره گرفتند.

در طول برگزاری همایش در مجموع ۱۴۴ داوطلب به این پایگاه مراجعه و از خدمات ارائه شده در این همایش و همچنین مشاوره‌های تخصصی، استفاده کردند. کارگاه انتخاب رشته کنکور سراسری، طی چهار مرحله در آموزشگاه سعادت و دانشگاه علوم پزشکی امام جعفر صادق(ع) برگزار شد.

در مرحله نخست این کارگاه، محمدصادق نوروزی و محمد شیروان کلیات انتخاب رشته و نکات مهم دفترچه‌خوانی را به ۵۴ داوطلب آموزش دادند و در ادامه نیز جلسه توجیهی والدین و آشنایی آن‌ها با انتخاب رشته با ارائه‌ی فاطمه مهروری، برگزار شد. در بخش آخر نیز فارغ‌التحصیلان رشته‌‌های مختلف در یک کارگاه، مشاغلی را به تفکیک رشته‌های مرتبط با ریاضی، انسانی، تجربی و گروه‌های تحصیلی شناور معرفی کردند. استقبال خوب داوطلبان باعث شد که پایگاه انتخاب رشته به مدت دو روز تمدید شود.

ابراهیم امین‌زاده، دبیر انجمن نردبان، در خصوص حمایت‌ها و همکاری‌های صورت‌گرفته در برگزاری این برنامه گفت:«مجموعه توسعه آموزش نردبان و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گراش برای پنجمین سال متوالی، پایگاه تخصصی انتخاب رشته کنکور سراسری را برگزار کرد. مدیریت جدید آموزش و پرورش گراش، از ایده‌های خلاقانه برای پیشرفت آموزش شهر، استقبال می‌کند و در خصوص این برنامه نیز همکاری کاملی انجام دادند. همچنین نسبت به مسائل آموزشی در زمینه کنکور دید بازتری داشته و در ادامه شاهد برگزاری کارگاه‌های مختلف توسط انجمن نردبان و اداره آموزش و پرورش گراش خواهیم بود.»

وی در ادامه افزود:«دانشکده علوم پزشکی گراش، موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه و رسانه پندری مانند سالیان گذشته از برنامه‌های نردبان حمایت کردند. همچنین نائب رئیس شورای اسلامی شهر، با حضور در پایگاه، جهت حمایت از برنامه‌های آتی نردبان در زمینه آموزش اعلام آمادگی کرد که امیدواریم هم‌افزایی خوبی شکل بگیرد.»

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top