بستن

امتداد نردبان با تشکیل صندوق حمایت از دانش‌آموزان

هفت‌برکه: حسن ختام پنجمین همایش تجلیل از برترین‌های کنکور که امسال با همکاری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان گراش و تشکیلات توسعه آموزش نردبان برگزار می‌شد، اعلام خبر تشکیل صندوق حمایت از دانش‌آموزان و آمادگی دو تن از خیرین گراشی برای کمک به این صندوق بود.

پنجمین همایش نردبان، آیین تجلیل از برترین‌های کنکور سراسری ۱۴۰۲ و معلم‌های آینده گراش، سه‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ مصادف با شب عید فطر در سالن اجتماعات شوری برگزار شد. در این مراسم از ۳۰ نفر از برترین‌های کنکور ۱۴۰۲ تقدیر شد: ۱۴ نفر راه‌یافته به دانشگاه فرهنگیان، ۷ نفر از رتبه‌برترهای کنکور سراسری، و ۹ نفر نیز از برترین‌های کنکور فنی و حرفه‌ای (اسامی تجلیل‌شدگان در هفت‌برکه).

به گزارش روابط عمومی آ.پ گراش، این مراسم شامل سه سخنرانی کوتاه از محمدعلی فرجی، مدیر آموزش و پرورش گراش؛ طاهره فروزش، بخشدار مرکزی گراش؛ و فاطمه حسین‌نژاد، دبیر همایش بود.

دکتر فرجی، مدیر آ.پ. در سخنانش از تهیه‌ی طرحی برای راه‌اندازی صندوق حمایت از دانش‌آموزان خبر داد. به گفته‌ی روابط عمومی آ.پ.، اساس‌نامه‌ی این طرح در مراحل نهایی است. با راه‌اندازی این صندوق، دانش‌آموزان نخبه علمی آموزشی، فارغ از نیازمندی یا غیر نیازمندی، بورسیه می‌شوند. راه‌اندازی کلاس‌های کنکوری، تهیه‌ی کتاب‌های کمک آموزشی و… نیز در لیست فعالیت‌های این صندوق گنجانده شده است. فرآیند کار صندوق نیز اینگونه است که مدیر دانش‌آموزان را به یک کمیته استعدادیاب معرفی می‌کند و با تایید نهایی هیات امنای صندوق، حمایت‌ها از این دانش‌آموزان انجام می‌شود. این دانش‌آموزان به صورت مستمر از لحاظ علمی آموزشی مورد حمایت قرار می‌گیرند.

روابط عمومی آ.پ. اضافه کرد: دکتر فرجی در چند وقت اخیر پیگیر کمک مالی به صندوق بودند. اواخر مراسم، دو تن از خیرین برای کمک به صندوق قول کمک ۱۵۰ میلیونی دادند‌. جزییات دقیق‌تر در مورد این صندوق و فعالیت‌هایش در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.

به گزارش نگین اسدی‌پور، روابط عمومی نردبان، فاطمه حسین‌نژاد، دبیر همایش امسال، در سخنان آغازین خود گفت: «روند موفقیت دانش‌آموزان در کنکور همواره صعودی بوده است.» او سپس به توضیح ادعای خود با ارائه‌ی آمار پرداخت.

 علی فتحی قاری شروع برنامه بود و فاطمه‌سادات مجلسی مجری بر عهده داشت. پیش از تجلیل، کلیپی از مصاحبه با ر‌تبه‌برترها در سالن همایش پخش شد. شب جشن کنکوری‌ها خالی از موسیقی هم نبود. کامرانی و فروتن با دو‌نوازی خود حال‌وهوای جشن کنکوری‌ها را عوض کردند.

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top