بستن

سه مدال نقره کشوری بر گردن دختران نینجاکار گراش

هفت‌برکه: دختران نینجای گراش با سه مدال نقره از مسابقات کشوری برگشتند.

به گزارش روابط عمومی باشگاه نینجوتسو بانوان گراش: مسابقات نینجوتسو هنرهای فردی کشور ۲۰ مردادماه ۱۴۰۱ به میزبانی اصفهان با حضور ۱۱۰۰ ورزشکار از ۲۳ استان برگزار شد. تیم نینجوتسو بانوان با ۲۱ شرکت کننده در مسابقات هنرهای فردی کشوری با مربیگری مریم حسین‌پور و حلیمه سلمانی در این مسابقات حضور داشتند.

در رده نونهالان گراش رویا سلمانی، یسنا یوسفی، نهال رهروی در اولین حضور خود با مربیگری مریم حسین‌پور مدال نقره کسب کردند و نائب قهرمان کشور شدند.

همچنین یاسمین یوسفی، رویا سلمانی و فاطمه جوشن در استایل انعطافی بلند (زنجیر ) به ترتیب مقام چهارم، پنجم و ششم کشوری کسب کردند.

مریم حسین‌پور، نایب رئیس هیات و مربی تیم نینجوتسو گراش به هفت‌برکه گفت:‌ «بچه‌های ما استعداد بالایی در این رشته دارند ،با وجود کمبود امکانات باز هم در استان و حتی کشور درخشیدند. در مسابقات کشوری رقابت خیلی سختی داشتند اما عملکرد بچه‌های تیم عالی بود.»

حسین‌پور در ادامه افزود: «رقابت تیم یاساکو با بچه‌های نینجای عصر جدید بود و تیم نونهالان گراش با اولین تجربه حضور در مسابقات کشوری با اختلاف یک نمره توانستند به مدال نقره برسند. من آینده خیلی درخشان و بزرگی در نینجای دختران گراش می‌بینم و برنامه‌های زیادی برای پیشرفتشان دارم. مطمئن هستم مسابقات پیش رو نتیجه عالی‌تری خواهیم داشت.»

نایب رئیس هیات نینجوتسو گراش ضمن تبریک و خسته نباشید به شاگردانش گفت‌: «من از اینجا خسته نباشید میگم به همه بچه‌های باغیرت و خانواده‌ها برای همکاری در تمام تمرین‌ها و برنامه‌ها، همچنین تشکر می‌کنم از مسئولین محترمی که به هرگونه تیم ما رو حمایت کردند.»

این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شده بود که حمید رضا حجازی از گراش که پس از قهرمانی در استان فارس، در اولین حضور خود در مسابقات هنرهای فردی قهرمانی کشور که در اصفهان برگزار شد در استایل انعطافی کوتاه(نانچیکو) با اختلاف ۸۰ صدم نسبت به نفر اول به مقام چهارم رسید.

به گزارش ایسنا در بخش تیمی بانوان البرز، اصفهان و زنجان به ترتیب مقام‌های اول، دوم و سوم رسیدند. در بخش آقایان نیز اصفهان اول شد و گلستان و البرز مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند. (خبر کامل را در ایسنا بخوانید)

مراسم استقبال از دختران نینجا گراش عصر امروز مقابل شهرداری برگزار می‌شود.

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top