بستن

اردوی دختران برتر نینجای فارس در گراش

هفت‌برکه: اردوی تمرینی دختران برتر نینجای فارس با حضور مربیان و هنرجویان شیراز و فسا و گراش، از روز چهارشنبه ۲۹ تیرماه به مدت سه روز و با هدف آماده‌سازی قهرمانان استان فارس جهت اعزام به مسابقات کشوری برگزار شد. مسابقات کشوری ۲۰ مردادماه برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان، سنسی سیده فرناز طباطبایی، مربی شیراز و نماینده استان؛ سنسی الهه فیروزی، مربی فسا؛ سنسی زینب عظیمی، مربی فسا؛ سنسی مریم حسین‌پور و سنسی حلیمه سلمانی گراشی، دو مربی گراش بودند. در مجموع ۶۰ ورزشکار نینجا در این اردو حضور داشتند. مراسم پایانی اردو نیز با حضور محسن افشار، رییس اداره ورزش و جوانان، فعلی، معاون امور بانوان، و طباطبایی، نماینده نینجیتسو استان، برگزار شد.

رییس اداره ورزش و جوانان در مورد شرایط این اردو گفت: «شرکت‌کنندگان در این اردو به علت نبود خوابگاه ورزشی در شهر، در سالن صالحین مسکن مهر اسکان داده شدند. همچنین بعد از اولین جلسه تمرین در سالن شهید بهادری، به دلیل نبود سیستم سرمایشی، ادامه تمرینات نیز در سالن صالحین انجام شد.»

افشار نبود خوابگاه مناسب برای ورزشکاران را یکی از مشکلات اساسی ورزش گراش توصیف کرد و گفت: «با توجه به پتانسیل و استعدادهای فراوان ورزشی در شهر، واقعا حیف است که سالن‌های ما سیستم سرمایش ندارد، و خوابگاه مناسب هم برای میزبانی‌ها نداریم.» او در مورد مشکلات ناشی از نبود خوابگاه گفت: «ما در مورد میزبانی برای این اردو با مشکلات زیادی روبه‌رو شدیم که باعث شرمندگی است. تصور کنید که در نهایت مجبور شدیم ۶۰ ورزشکار مهمان را در سالنی اسکان دهیم که فقط یک سرویس بهداشتی داشت. علاوه بر این، باید هر روز برای وعده‌های غذایی، سرویس و آژانس و خرید روزمره نیز درگیر باشیم. در صورتی که با وجود خوابگاه استاندارد، تمام این مشکلات برطرف می‌شود و می‌توانیم روی کیفیت اردو از لحاظ ورزشی تمرکز کنیم.»

سردبیر پایگاه خبری هفت‌برکه عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی هنری هفت‌برکه گراش دکترای ادبیات انگلیسی از دانشگاه تهران

1 نظر

  1. با سلام و خسته نباشیدبه جناب افشار
    خدا قوت و تشکر ازتلاش شما.برادر بزرگوار شما کاملا از کمبود و مشکلات در زمینه امکانت استراحت گاهی ورزشکاران مطلع هستید و این مشکل دیروز و امروز نیست .حالا با این وجود و اشراف کامل بر مشکلات در گرامی سوزان منطقه ونبود امکانات سر مایشی چرا چنین اردو های بر گزار میکنید برا ما جای تعجبه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top