بستن

هنرنمایی دختران نینجا در مسابقات استانی

هفت‌برکه: تیم دختران نینجا در مسابقات هنرهای فردی استانی، انتخابی کشوری با ۲۳ مدال رنگارنگ به گراش بازگشت.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ی ورزش و جوانان، این مسابقات در تاریخ ۱۷ مردادماه ۱۴۰۱ برگزار شد. تیم دختران نینجا به مقام دوم تیمی استانی در این مسابقات رسید و کاپ تیمی را از آن خود کرد. مریم حسین‌پور و حلیمه سلمانی گراشی، مربی‌گری این تیم را بر عهده داشتند.

در این مسابقات در بخش سلاح انعطافی کوتاه خردسالان، محیا برزگر مقام اول را به دست آورد. در بخش سلاح انعطافی کوتاه نونهالان؛ زهرا خردمند، مقام دوم؛ حدیث دلاور مقام سوم؛ و فاطمه راستگو مقام سوم‌ مشترک از آن خود کردند. در بخش سلاح انعطافی بلند نونهالان؛ رویا سلمانی مقام اول؛ نهال رهروی مقام دوم؛ یاسمین یوسفی مقام سوم؛ و فاطمه جوشن مقام سوم‌ مشترک را به دست آوردند.

زینب محسنی، مقام دوم سلاح ثابت بلند نوجوانان را کسب کرد. در بخش سلاح فوکیا جوانان، فاطمه مهروری مقام اول را به دست آورد؛ در بخش تیم یاساکو، حدیث آهنی، هستی جنگجو و کوثر مفرح مقام اول نونهالان را از آن خود کردند. در تیم یاساکو رویا سلمانی، یسنا یوسفی، نهال رهروی مقام سوم نونهالان را به دست آوردند، در تیم یاساکو  نوجوانان یلدا قادری، ثنا سالاری، نگار جنگجو مقام اول را کسب کردند. در تیم سلاح تخصصی شمشیر جوانان، یاسمین پژمان مقام اول را به دست آورد در تیم یاساکو نوجوانان، تینا اندیشه، فائزه رئیسی، ستایش پورشمسی مقام دوم نوجوانان را کسب کردند.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top