هفت‌برکه: کتاب «دور فلک، خاطرات نویسنده از تولد تا سی‌سالگی» اثر دکتر کرامت‌­اله تقوی چاپ و منتشر شد.

کتاب خاطرات کرامت‌­اله تقوی، پژوهشگر جویمی، با عنوان «دور فلک» با قطع وزیری، جلد سلفون سخت مات و براق در ۳۰۴ صفحه و شمارگان ۵۰۰ نسخه با قیمت ۲۵۰ هزار تومان به وسیله انتشارات همسایه به مدیریت دکتر صادق رحمانی چاپ و منتشر شد.

از ویژگی‌­های این کتاب، آخرین فصل آن با نام «نگاره‌­های کتاب» است که در ۳۷ صفحه به شکل تمام رنگی و با کاغذ گلاسه چاپ شده است. ویژگی دیگر کتاب مزبور، فهرست اسامی اشخاص و مکان‌هاست که دسترسی به مطالب مربوط به شخصیت‌­ها و مکان‌­ها را به راحتی امکان‌­پذیر می‌­سازد.

کرامت­‌اله تقوی نگارش کتاب خاطراتش را از فروردین ۱۳۸۱ آغاز می‌­کند و در مرداد ماه ۱۳۸۳ به انجام می‌­رساند. تایپ و صفحه­‌آرایی کتاب در تاریخ ۳۱ مرداد ۱۳۸۳ به پایان می‌­رسد. در واقع نویسنده به ثبت خاطرات خود از زمان تولد تا اسفند ماه ۱۳۸۲ پرداخته است. مولف علت تاخیر ۲۰ساله در چاپ و انتشار این کتاب را مشکلات مالی و اشتغالات متزاید زندگی می‌­داند. کما این­که کتاب­های متعدد دیگری آماده چاپ دارد، اما به علت مشکل مالی قادر به چاپ آن نیست. وی اظهار امیدواری می‌­کند که بتواند خاطرات نیمه‌ی دوم زندگانی خود را در فرصت مناسب چاپ و منتشر نماید. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه این کتاب با شماره واتساپ نویسنده (۰۹۱۷۷۸۲۳۳۹۰) تماس بگیرند.

نویسنده در یک مقدمه و ۳۵ فصل به شرح خاطرات زندگی خود می‌­پردازد. او بخش‌هایی از مقدمه و چندین تصویر منتشرشده در کتاب را در اختیار هفت‌برکه گذاشته است که می‌توانید با فرمت الکترونیکی پی‌دی‌اف از اینجا دریافت کنید. 

مقدمه کتاب دور فلک از کرامت اله تقوی

 

Dowre Falak Taqavi