بستن

سیل رودبال: فیلم کامل لحظه ورود سیلاب

هفت‌برکه: سیل رودبال تاکنون جان ۱۵ نفر را گرفته و ۸ نفر نیز مفقود هستند. 

به گزارش هفت‌برکه، عصر دیروز سی و یکم تیرماه، بارش شدید باران در شرق استان فارس در شهرستان استهبان، حوالی سلطان شهباز، و شهرستان‌های نی‌ریز و داراب، طغیان رودخانه رودبال و وقوع سیل را به دنبال داشت.

به گزارش ایرنا ۱۲ ساعت پس از حادثه، تاکنون ۱۵ جان‌باخته و ۸ نفر مفقودی آمار حادثه‌دیدگان است. ۷۴ نفر از سیلاب نجات یافتند. سیل ۱۵ خودرو را با خود برد. فیلم‌هایی از لحظه شناور شدن خودروها منتشر شده است.

هواشناسی فارس در هفته اول مردادماه به‌ویژه در مناطق جنوبی استان، احتمال وقوع بارش‌های رگباری  و رعد و برق را پیش‌بینی کرده است. در زمان وقوع بارندگی از حضور در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و همچنین به آب زدن و عبور از عرض سیلاب خودداری کنید.

در سال‌های گذشته نیز اقدام افراد برای عبور از عرض سیلاب به ویژه در رودخانه پئت و تگ‌آو، باعث حادثه برای چند خودرو در گراش شده بود.

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

  1. امان از دست غدّی این مذکرهای قوامون علی‌النسا که چقدر احمقانه حق با خود می‌کنند و به اتفاقات و هشدارها توجه نمی‌کنند و به زنها می‌گویند شما ترسو هستید هیچ اتفاقی نمی‌افتد.
    در سر عقل باید ای مدعیان عقل و منطق که ته‌مانده‌ای از عقل هم در سرتان نیست و با این بی‌شعوری و بی‌عقلیتان زندگی زن و بچه‌هایتان نیز به باد فنا می‌دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top