بستن

وداع با مادر شهیدان جعفری

هفت‌برکه: پیکر سیده شهربانو سعادت مادر شهیدان جعفری روز یکشنبه ۵ تیرماه ۱۴۰۱ تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش هفت‌برکه، سیده شهربانو سعادت مادر دو شهید سرافزار شهر گراش ۳ تیرماه ۱۴۰۱ در سن ۸۸ سال  درگذشت. پیکر او پس از تشییع از محل سابق سپاه گراش تا گلزار شهدا و قرائت نماز میت توسط امام جمعه گراش در قطعه ایثارگران و خانواده شهدا به خاک سپرده شد. 

سیده شهربانو سعادت دختر سید مرتضی از شخصیت‌های بنام گراش بود. او همسر حاج ابوالحسن جعفری است و از او ده فرزند دارد. دو فرزند او باباحسن و محمد کاظم از شهدای دفاع مقدس در گراش هستند. شهید محمدکاظم ۱۶ خرداد ۱۳۶۰ و شهید بابا حسن ۲۱ بهمن سال ۱۳۶۴ به شهادت رسیدند.

چهار پسر دیگر او حاج تقی، حاج کریم، حاج عبدالله و حاج مهدی نیز همگی از رزمندگان دوران دفاع مقدس هستند که بعد از جنگ نیز در فعالیت‌های مختلف سیاسی و اجتماعی گراش حضور فعال دارند. طیبه، مرضیه، فاطمه خانم و طاهره نیز دختران سیده شهربانو سعادت هستند. سیده شهربانو سعادت برای حاج فتحعلی و حاج حسین دو فرزند دیگر همسر خود نیز جایگاه مادری داشت. 

در پی درگذشت این زن فداکار شخصیت‌های مختلف از جمله دژکام امام جمعه شیراز، حسین‌زاده نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار، شورای شهر، فرماندار سپاه و تعداد دیگری از مسئولین و شخصیت‌ها با خانواده مرحومه ابراز همدردی کردند. خبر مراسم خاکسپاری از بخش خبری شبکه فارس و به صورت زیرنویس از شبکه خبر سراسری پوشش داده شد. 

عکس‌های مجید افشار در هفت‌برکه ببنید. 

 

 

خبرنگار حوزه شهری و اداری هفت‌برکه عضو هیات مدیره انجمن دوببله و گویندگی گراش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top