بستن

۶۳ گراشی در راه خانه‌ی خدا

هفت‌برکه: ۶۳ زائر گراشی در کاروان شماره ۲۴۰۶۷ برای زیارت خانه‌ی خدا، سی و یکم خردادماه ۱۴۰۱ عازم مکه می‌شوند و خانواده‌های گراشی در حال تدارک آیین بدرقه‌ی این زائران هستند.

عبدالرضا افشار، از حاجیان اعزامی امسال، به هفت‌برکه گفت: «با تزریق واکسن و کم‌رنگ شدن کرونا در دنیا، کاروان حج تمتع به مدیریت عبدالمجید عالی، دوشنبه شب، ۳۰ خردادماه گراش را به مقصد فرودگاه شیراز ترک می‌کنند و ساعت ۹:۱۰ دقیقه‌ی صبح سی و یکم خردادماه سفر یک‌ماهه و زیارتی آن‌ها آغاز می‌شود.»

افشار در مورد تعداد گراشی‌های اعزامی گفت: «۸۵ نفر در کاروان ۲۴۰۶۷ به زیارت کعبه خواهند رفت که از این تعداد ۶۳ زائر گراشی که دو نفر آن‌ها از ارد هستند و ۲۰ زائر از لارستان حضور دارند. ۴۸ نفر از همسفران ما زن و ۳۷ نفر از این زائران مرد هستند.»

او ادامه می‌دهد: «به جز عبدالمجید عالی به عنوان مدیر کاروان، حاج علیرضا (مهدی) فولادی به عنوان معاون و حاج محمد پاکیاری به عنوان روحانی از بعثه مقام معظم رهبری نیز با این کاروان همراه هستند. زائران این کاروان در مکه در هتل ویولت ۱، که فاصله‌ی آن تا حرم ۵ کیلومتر است و در مدینه در هتل الهجره، که فاصله آن تا حرم ۵۰ متر و چسبیده به بقیع است، مستقر خواهند شد.»

طبق روال سابق، زائرین خانه‌ی خدا قبل از اعزام ۱۰ جلسه‌ی توجیهی داشتند. در این جلسات مسایل حج، احکام، مقررات و مسایل اجرایی با حضور اکثریت زائرین و مهمانانی از کاروان‌های شیراز، جهرم و لامرد آموزش داده شد.

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top