بستن

گزینه «سایر» فرماندار گراش شد: استاندار به محمود طاهرزاده حکم داد

هفت‌برکه: محمود طاهرزاده، معاون فرماندار مُهر، با حکم استاندار فارس، پنجمین فرماندار گراش شد؛ کسی که تا روزهای قبل نامی از او به عنوان گزینه‌ی فرمانداری گراش برده نمی‌شد. 

به گزارش هفت‌برکه، گراش یکی از آخرین‌ شهرستان‌های استان فارس است که حکم فرماندار آن در دولت سیزدهم صادر می‌شود. محمود طاهرزاده که سه ماه پیش حکم معاون فرمانداری مهر را دریافت کرده بود، در یک جهش دوباره، به عنوان فرماندار گراش منصوب شد. 

دومین حکم ایمانیه برای طاهرزاده

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس، امروز ۳ خرداد ۱۴۰۱ محمدهادی ایمانیه در حکمی محمود طاهرزاده را به عنوان سرپرست فرمانداری گراش منصوب کرد: «به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی، جنابعالی را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان گراش منصوب می‌نمایم. امید است با اتکال به خداوند متعال و تحت عنایات حضرت ولی عصر(عج) با الهام از فرامین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مدظله العالی) برای تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با روحیه انقلابی، پاک‌دستی و فسادستیزی ضمن تعامل با دستگاه‌های اجرایی، نهادهای انقلابی و نیروهای مسلح در اجرای دقیق سیاست‌های دولت سیزدهم و خدمت به مردم شریف شهرستان موفق و موید باشید.»

این دومین حکم استاندار فارس برای طاهرزاده بود. 

گزینه «سایر» فرماندار گراش شد

از زمان تغییر دولت و تغییر استاندار، به شکل طبیعی زمزمه تغییر فرمانداری گراش نیز شنیده می‌شد. در هفت ماه گذشته گزینه‌های مختلفی به عنوان فرماندار گراش مطرح شد که دو گزینه قاسم فرسوده، معاون فعلی فرمانداری گراش، و هادی‌پور، از نیروهای سپاه فجر، بیش از دیگران مطرح بود. کش‌وقوس بین حامیان و مخالفان این گزینه‌ها و گزینه‌های دیگر از داخل شهر گراش در ماه‌های اخیر در جریان بود.

هفت‌برکه در آبان‌ماه ۱۴۰۰ نوشته بود: «شانس «سایر» برای فرمانداری گراش بیش از دیگران است». در نهایت نیز گروکشی‌های داخل شهرستان باعث شد گزینه سایر روی صندلی فرمانداری گراش بنشیند. 

دومین مُهری در فرمانداری گراش

از طاهرزاده در دولت سیزدهم به عنوان گزینه فرمانداری مًهر و خنج نام برده می‌شد اما در نهایت ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ به عنوان معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان مهر منصوب شد. اما نشستن روی صندلی معاون فرمانداری فقط سه ماه طول کشید. در حالی که صندلی خالی چندانی برای فرمانداری در استان فارس باقی نمانده بود طاهرزاده سوم خرداد ۱۴۰۱ دومین حکم خود را از محمدهادی ایمانیه دریافت کرد و سوم خردادماه فرماندار گراش شد.

محمود طاهرزاده نیز همانند مجید غلامپور اهل شهرستان مهر است و این دو مدتی در فرماندار مهر با یکدیگر همکار بوده‌اند. غلامپور در زمان فرمانداری گراش دو نفر از همشهریان خود را نیز به عنوان بخشداری مرکزی و بخشدار ارد به گراش آورد. 

محمود طاهرزاده دارای مدرک تحصیلی کارشناس حقوق و کارشناس ارشد علوم سیاسی، اهل و ساکن شهر فال از توابع بخش گله‌دار است. او در دولت احمدی‌نژاد نیز مدت کوتاهی حدود ۱۰ ماه معاون سیاسی فرماندار مهر بود و بعد از آن به عنوان کارشناس سیاسی به فرمانداری لامرد رفت. طاهرزاده بیش از ۱۷ سال در فرمانداری‌های مهر و لامرد در سمت‌های مختلف سیاسی حضور داشته است. طاهرزاده که از حامیان سرسخت رئیسی بود، با تغییر دولت، یکی از شانس‌های اصلی فرماندار مُهر بود ولی با منتفی شدن انتصاب به عنوان فرماندار، در سمت معاون عمرانی فرمانداری جای گرفت. 

طاهرزاده با حضور در گراش برای نخستین بار نفر اول بودن در فرماندار را تجربه می‌کند. در این میان باید دید نماینده و امام جمعه که هر کدام گزینه‌های خود را برای فرمانداری داشتند چه واکنشی به این انتخاب خواهند داشت. در نهایت مثل بیشتر وقت‌ها «سایر» فرماندار گراش شد. 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

3 نظر

  1. سلام شبتون بخیر
    جناب خواجه پور شما در مطلب قبلی نگفتین که شانس سایربن بیشتره
    شما گفتین با وجود نماینده شانس اجماع بین افراد گفته شده بیشتره

    یه جوری وانمود نکنین که پیش بینی تون خوبه
    از اون لیست هم فقط اقای فرسوده مطرح شدن بس
    تا پیش بینی …..بعدی تون خدانگهدار.

  2. خدا رو شکررررر.لااقل از منطقه گرمسیری خودمونه که هوای بسیار گرم تابستون منطقه رو میفهمه و از این لحاظ ما رو درک میکنه.

  3. سلام.برخلاف شعارسالهای متمادی که اقتصادی بوده استاندارافرادباتحصیلات سیاسی انتخاب کرده اند.می بایست تخصص رادرنظربگیرد.امادرموردگراش.تاوقتی مردم به جوانان خوداعتمادنکنند بایدمسئول ازخور ومهر بیایدشورابعنوان تنهامتولی شهرواصلی ترین ان بایدجواب خیانت وخلاف وعده خودرا درانتخاب شهرذاربده.بایدجوانان به صورت اجتماع بیانیه بدهند.نظربدهندازحق شهردفاع کنندشهردردست آدم بی سوادجاه طلب اداره می شود.رسانه بایدتحلیل کنه روشنگری کند ازافراد نظرخواهی کند.بارها عرض کردم بایدگروه تشکیل بشود.باگرومی توان مسئولین راجوابگوکرد.مسئله انتخاب مسئول ازجای دیگرنیس موضوع دست کم گرفتن جوانان باسوادشهره مثلایکی باتحصیلات آقای شهرداریافرماندارمنتخب توی این شهرپیدانمی شد.باباهمین پوس گراشی خودمون برای هردوموردمناسب بود.حداقلش این بودکه ازدست پستاش راحت می شدیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 نظر
scroll to top