بستن

با گذشت ۳ ماه از وعده افتتاح، برای گواهی‌نامه موتور هنوز خبری نیست

هفت برکه: افتتاح آموزشگاه موتورسیکلت همچنان درگیر، گیر و دارهای اداری مانده است و تاریخ دقیق افتتاح هنوز مشخص نیست.

به گزارش هفت برکه یکی از مصوبات جلسه‌ی شورای ترافیک در تاریخ یکم خرداد ماه در فرمانداری برگزار شد، برخورد با رانندگان بدون گواهینامه‌ی موتورسیکلت  بود. این موضوع باعث شد تا بار دیگر همشهریان گراشی این سوال را بپرسند: «مگر گواهی‌نامه می‌دهید که گواهی‌نامه می‌خواهید؟»

در گفت و گویی که یکم آبان سال گذشته با محسن حسن‌زاده، که به عنوان مدیر داخلی آموزشگاه معرفی شده بود، او گفته بود: «تمام شرایط برای افتتاح آموزشگاه فراهم است اما منتظر نامه شروع به کار از تهران هستیم. ممکن است طی شدن مراحل اداری تا دهه فجر طول بکشد.»

با گذشت ۸ ماه از زمان مصاحبه و بیش از  سه ماه از دهه فجر و تاخیر دوباره در راه‌اندازی آموزشگاه موتورسیکلت دلیل محکمی بود تا بار دیگر با حسن‌زاده تماس بگیریم و دلیل کندی روند راه‌اندازی را از او بپرسیم جواب او به این سوال کوتاه و تکراری بود: «گیر و دارهای اداری عامل تاخیر در افتتاح آموزشگاه شده است.»

در گفت و گوی تلفنی که با سرگرد مرادی، رئیس پلیس راهور شهرستان داشتیم او نیز به آماده بودن ساختمان آموزشگاه اشاره کرد و گفت: «همه‌ی کارها تمام شده است. و ما منتظر تاییدیه‌ی نهایی هستیم. مسئول آموزشگاه باید کمی جدی‌‌تر موضوع را دنبال کند تا بیش از این افتتاح این مرکز به عقب نیافتد.»

قرار است آموزشگاه موتورسیکلت در محل قبلی آموزشگاه مهر در انتهای بلوار شهدا افتتاح شود. سرگرد مرادی گفت:«مکان آموزش از قبل تاییدیه دارد ولی برای محل آزمون عملی باید بازدید و تاییدیه نهایی انجام شود.»

سرگرد مرادی در جواب به این سوال که همشهریان چگونه اقدام به گرفتن گواهینامه کنند، گفت: «آموزشگاه موتورسیکلت در شهرستان همجوار ما در لارستان فعال است و می‌توانند فعلا از این مرکز استفاده کنند.»

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top