بستن

استخدام سرباز امریه در بنیاد مسکن

هفت برکه: با انتشار فراخوان جذب سرباز امریه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، متقاضیان دارای شرایط می‌توانند برای شرکت در آزمون استخدامی ثبت‌نام کنند یکی از شهرستان‌هایی که سرباز امریه می‌گیرد، شهرستان گراش است.

به گزارش هفت‌برکه طبق این فراخوان جدول شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان گذراندن خدمت سربازی (امریه) در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اعلام شده است.

متقاضیان دارای مدرک کارشناسی و بالاتر در رشته عمران، معماری، شهرسازی، نقشه‌برداری ترجیحا از دانشگاه‌ها معتبر که وابستگی سببی و نسبی با کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس ندارند می‌توانند در این آزمون شرکت کنند. عدم اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان، داشتن سلامت جسمانی روانی و توانایی انجام کار، عدم محکومیت کیفری، و داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران از دیگری پیش‌شرط‌های شرکت در این آزمون است.

محل خدمت این افراد در صورت پذیرفته شدن در شهرهای اقلید،ممسنی، داراب، زرین دشت، لامرد، فسا، فیروزآباد، مهر، بختگان، کوه چنار، گراش، کازرون و رستم خواهد بود. افراد استخدام شده امکان امتیاز جابه جایی مشمولین وظیفه را ندارند و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هیچ تعهدی نسبت به جذب مشمولین وظیفه بعد از اتمام خدمت نمی‌پذیرد.

از طریق سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به آدرس https://bonyadmaskan.ir/Pages/AmriyeRequest.aspx و تکمیل پرسش‌نامه و بارگذاری مدارک مورد نیاز می‌توانید برای ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنید.

همچنین در این اطلاعیه آمده است: با توجه به اولویت به کارگیری افراد بومی با ارائه مدارک، در صورت قبولی در آزمون جهت اشتغال در شهرستان‌ها در شرایط مشابه، اولویت با افراد بومی خواهد بود و سایر برگزیدگان آزمون حق اعتراض نخواهند داشت.

در خصوص تاریخ محل برگزاری و منابع آزمون یک هفته پش از اتمام مهلت ثبت‌نام متعاقبا از طریق پیامک اطلاع‌رسانی صورت می‌پذیرد.

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top