بستن

مهندس آقایی، رییس جدید بنیاد مسکن گراش شد

هفت برکه: مهندس ابوذر آقایی، جانشین مهندس بیژن جمشیدی در اداره‌ی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گراش شد.  تسریع در روند اجرایی نهضت ملی مسکن و مرتفع‌سازی امور مسکن روستائیان دو برنامه پیش‌روی رییس جدید است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گراش: امروز، بیستم شهریور مراسم تودیع و معارفه مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گراش برگزار شد. در این مراسم مهندس برومند، معاونت پشتیبانی اداره کل بنیادمسکن فارس، ضمن تقدیر و تشکر از مهندس جمشیدی، مدیر سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گراش، مهندس ابوذر آقایی را با ابلاغ مهندس زمانی، مدیر کل بنیاد مسکن فارس به سمت سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گراش معرفی کرد.

ابوذر آقایی متولد ۱۳۶۰، فارغ‌التحصیل رشته‌ی عمران گرایش نقشه‌برداری است و اهل شهرستان خنج و روستای کورده است. او ۱۸ سال سابقه‌ی کار دارد که هشت سال از آن را در عسلویه به عنوان نیروی ناظر پروژه‌های نفتی و ۱۰ سال را به عنوان مسئول فنی در بنیاد مسکن شهرستان خنج گذرانده است.

در آغاز مراسم تودیع و معارفه، فرماندار گراش ضمن خوش آمدگویی به آقای برومند، معاونت پشتیبانی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فارس افزود:«بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از نهادهای پیشرو در زمینه توسعه و آبادانی روستاهای شهرستان است.»

فرماندار گراش اظهار داشت: «نقش بنیاد مسکن در محرومیت‌زدایی از روستاها بی بدیل و کمک به محرومین و اقشار کم درآمد در بخش مسکن از مهم‌ترین شاخصه‌های این نهاد انقلابی است. و تامین مسکن اقشار کم درآمد و جوانان و بهبود وضعیت معیشتی روستائیان از اولویت‌های کاری مدیران شهرستان است.»

فرماندار گراش خاطر نشان ساخت:«بنیاد مسکن طی سال‌های اخیر طرح‌های عمرانی قابل توجهی در مناطق محروم، روستاها و نیز شهر ارد اجرا نموده است که ترویج فرهنگ مقاوم‌سازی مسکن،افزایش سطح رفاه و بهداشت در محیط روستاها با تهیه و اجرای طرح هادی از جمله مهم‌ترین این فعالیت‌ها است.»

وی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های مدیریت سابق بنیاد مسکن شهرستان افزود:«تعامل با سایر دستگاه‌های اجرایی و همکاری در اجرای برنامه‌ها و طرح‌های شهرستانی از جمله مهترین ویژگی‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی در شهرستان گراش است.»

آقایی، رئیس جدید بنیاد مسکن گراش در گفتگو با هفت‌برکه، با اشاره به این که مرتفع‌سازی امور مسکن روستائیان و تسریع در روند اجرایی نهضت ملی مسکن از اولویت‌های او است، گفت:«هدف ما تسهیل در کارهای روزمره‌ی مردم به خصوص ساکنین روستا در دنیای دیجتالی امروز است. و همچنین به سرانجام رساندن نهضت ملی مسکن که جز اولویت‌های دولت است، از دیگر اهداف ما است. تا با تحقق این امر با همکاری ادارات، تعهدی که دولت به مردم داده است، محقق شود و از طرفی به مردم هم امیدواری داده شود. متاسفانه در گراش مسکن ملی هنوز استارت نخورده ولی ما در شهرستان خنج که بودیم حتی نمای مسکن نیز انجام شده و در حال تحویل به مالکین است. خوشبختانه برای زیرسازی و تسطیح زمین ۷۰ هکتاری ماشین‌آلات از استان آمده و من از فردا که شروع اولین روز کاری من است سند را تحویل و کار را شروع می‌کنم و سعی می‌کنم سریع‌تر روند صدور پروانه و اصلاحیه‌ها انجام شود.»

در پایان این مراسم از زحمات مهندس بیژن جمشیدی، مدیر سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گراش تقدیر و مهندس ابوذر آقایی به عنوان سرپرست و مدیر جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گراش معرفی شد. مهندس بیژن جمشیدی به شهرستان خنج،منتقل شده است.

 

خبرنگار ارشد پایگاه خبری هفت‌برکه آغاز فعالیت روزنامه‌نگاری از سال ۱۳۸۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0 نظر
scroll to top