بستن

نیروی انتظامی: عروسی‌ها نباید مخل آرامش مردم شود

هفت‌برکه:‌فرماندهی انتظامی شهرستان گراش اعلام کرد با افرادی که در مراسم‌های عروسی در ساعت‌های نیمه شب با انفجار ترقه و فشفه مخل آرامش شهروندان می‌شود برخورد خواهد کرد.

سرهنگ کرامت کریمی فرمانده انتظامی گراش در گفتگو با هفت‌برکه: نیروی انتظامی تاکنون سعی داشته است با حفظ احترام مردم، در برگزاری مراسم‌های عروسی نهایت همکاری را داشته باشد تا مردم با آسایش خاطر و شادمانی بتوانند مراسم های عقد و عروسی‌های خود را به خوبی برگزار کنند و اکثریت مراسم‌ها نیز به خوبی برگزار شده است.

سرهنگ کریمی با اشاره به اقدامات هنجارشکنانه برخی افراد گفت: «در بعضی از عروسی‌ها مشاهده می‌شود که انفجار فشفه، ترقه و انواع مواد منفجره دست‌ساز موجب سلب آسایش شهروندان به خصوص در نیمه شب می شود و شهروندان زیادی در این مورد در تماس با پلیس خواهان برخورد با این موارد شده‌اند.»

 فرمانده انتظامی گراش گفت: «از همه صاحبان عروسی‌ها استدعا می‌شود که در مراسم‌های خود از لوازم محترقه با صداهای ناهنجار استفاده نکنند. به ویژه از نیمه شب به بعد از هر نوع اقداماتی که موجب سلب آسایش و آرامش مردم می‌شود جدا خوداری کنند، در غیر این صورت نیروی انتظامی با مخلان نظم اجتماع برخورد انتظامی و قضایی خواهد کرد.»

 

| مدیر رسانه‌های هفت‌برکه | مدیرمسئول پایگاه خبری هفت‌برکه | مدرس دوره‌های آموزش خبرنگاری

1 نظر

  1. فیلم عروسی بود یا مانور نظامی؟
    ان شاءالله شادی حقیقی مهمان همیشگی قلب های عروس و دامادهای عزیز باشه و زوج های جوان چراغ روشن کننده قلب والدین شون باشن. ولی حیف و دو صد حیف که وصل شون با این همه سر و صدا و هزینه و زحمت، درصد قابل توجهی اش منجر به فصل پر سر و صدا میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 نظر
scroll to top